וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני לנתניהו: "ממה אתה חושש, בוא לעימות"

פנחס וולף

6.2.2009 / 13:03

רגע לפני הבחירות, שלחה יו"ר קדימה מכתב חריף ליו"ר הליכוד בו קראה לו להסכים לעימות. "יש דרישה מוצדקת ממי שרוצה לקבל את האחריות העליונה, לפרט מה המדיניות שלו"

ארבעה ימים לפני הבחירות ויו"ר קדימה ציפי לבני לא מוותרת ומנסה לשכנע את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו להתייצב לעימות טלוויזיוני. במכתב ששלחה היום (שישי) לבני לנתניהו, כתבה: "אני פונה אליך באופן אישי, ערב ההכרעה במערכת הבחירות, כדי להציע לך שוב לבוא ולהתמודד בעימות פומבי שבו נוכל אנו, המועמדים לראשות הממשלה, להציג בפני הציבור את עמדותינו והצעותינו לפעולה בשנים הקרובות. אני פונה דווקא אליך כי אתה הוא זה שנמנעת עד כה ממתן תשובה חיובית".

לבני כתבה עוד: "אינני מבינה ממה אתה חושש. הציבור בישראל כמה למידע על תכניות המועמדים השונים. ודאי ברור גם לך שאין די בלהצביע על איומים וחרדות. יש דרישה מוצדקת ממי שרוצה לקבל את האחריות העליונה, לפרט מה המדיניות שבאמצעותה הוא מתכוון להתמודד עם האיומים, כיצד הוא מתכוון לשנות את מצבה של ישראל ולהוביל אותה לעתיד טוב יותר של שקט ושלום".

"אני בטוחה", כתבה יו"ר קדימה לנתניהו, "שגם אתה רוצה שהציבור יבחר מתוך תקווה ולא רק מתוך פחד, מתוך ידיעה ולא רק מבורות ומדימויים פוליטיים שקריים. אני בטוחה שגם אתה רוצה שהבחירה לראשות הממשלה תהיה מבוססת על החלטה עניינית של מה טוב למדינה".

"האחוז חסר התקדים של המתלבטים והירידה הנמשכת באחוזי ההצבעה צריכים להדאיג גם אותך כשם שהם מדאיגים אותי. הוויכוח הפומבי הוא מסורת דמוקרטית ראויה, שנהוגה בדמוקרטיות המובילות, והייתה נהוגה גם בישראל. התירוצים בגין ההתחמקות של מועמדים בעבר מעימותים אינם ענייניים. האחריות היום היא עלינו ולכן אנחנו הם אלה שצריכים היום לתת את התשובה", הוסיפה לבני, "עדיין יש זמן, בימים שנותרו לקיים ויכוח פומבי ענייני, מהותי ושוויוני. אשמח לקבל את תשובתך החיובית להצעתי זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully