וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הליכוד נחלש, ליברמן מתחזק

סקר עדכני של חברת "מדגם" מגלה כי הליכוד מקבל 28 מנדטים וישראל ביתנו 18 מנדטים. קדימה נחלשת ל-23 מנדטים והעבודה מתחזקת ל-17. התנועה החדשה- מרצ מקבלת 4 מנדטים

הליכוד ממשיך לאבד מנדטים אך עדיין שומר על פער מקדימה, ישראל ביתנו היא המפלגה השלישית בגודלה והתנועה החדשה-מרצ מתרסקת. כך עולה מסקר של חברת "מדגם" שפורסם הערב (שני) בערוץ הראשון. על פי הסקר, אילו היו מתקיימות הבחירות היום, היה מקבל הליכוד 28 מנדטים (29), קדימה יורדת ל-23 (24), ישראל ביתנו עולה ל-18 (16) מפלגת העבודה מתחזקת ומקבלת 17 (15) וש"ס 10 (10) מנדטים.

הנתונים המעניינים ביותר בסקר הם התחזקותה של ישראל ביתנו והתרסקותה של התנועה החדשה- מרצ שמקבלת ארבעה מנדטים בלבד (5). מי שמתחזקת על חשבונה של התנועה החדשה-מרצ היא ככל הנראה חד"ש שמתייצבת על ארבעה מנדטים (4). מפלגת הבית היהודי מקבלת ארבעה מנדטים (4) והאיחוד הלאומי שלושה (2). יהדות התורה חמישה מנדטים (6) והמפלגות הערביות, בל"ד ורעם-תע"ל מקבלות שני מנדטים כל אחת. (3 ו- 2 בהתאמה).

ניתוח של הסקר הנוכחי ביחס לסקרים מהשבועות האחרונים מלמד כי הליכוד מאבד מנדטים בקצב של מנדט אחד בשבוע, כאשר מי שנהנה מכך היא בעיקר מפלגת ישראל ביתנו. למרות הירידה בכוחו של הליכוד לא מצליחה קדימה להמריא, זאת בניגוד למפלגת העבודה שמתייצבת על מה שעושה רושם כהישג עבורה - שבע עשר מנדטים.

* בסוגריים - הנתונים מסקר שנערך בשבוע שעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully