וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייו של דביר היו שליחות, הוא היה צדיק"

יהושע בריינר

5.1.2009 / 0:05

סמ"ר דביר עמנואלוף, בן 22 מגבעת זאב, נהרג אתמול מפגיעת פצמ”ר בצפון רצועת עזה. קרובת משפחתו: "הוא היה תמיד אופטימי"

מערכת וואלה!

(צילום: בארי מרקו, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"דביר היה בחייו צדיק ומת כמו צדיק", כך סיפרה לוואלה! חדשות קרובת משפחתו של סמל ראשון דביר עמנואלוף, בן 22 מגבעת זאב, שנהרג אתמול(ראשון) מפגיעת פצצת מרגמה סמוך לג'בלייה בצפון רצועת עזה. "כל חייו היו שליחות. תום וטוהר בחייו ובמותו".

"דביר היה נחמה גדולה לאמא שלו, ששכלה את האבא לפני שנתיים וחצי. גם הנחמה הזו הלכה לה. הוא היה הבן היחיד ומלבדו עוד שלוש בנות", הוסיפה הקרובה. "הוא תמיד היה אופטימי בחיוך ובצחוק, לקח הכל בקלות לא נתן לאמא שלו להרגיש דאגה. תמיד סיפר רק טוב ושהכל בסדר. קשה לעכל את מה שקרה, ואנחנו מקוים שדביר הוא הראשון והאחרון שייהרג במלחמה הזו ושהמטרה תושג, שנוכל לחיות בשקט מהאויבים שלנו". הלוויה תיערך הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

באותה תקרית חייל נוסף נפצע באורח קשה בחילופי אש בין כוח גולני לחמושים פלסטינים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. תחילה הוגדר מצבו של הפצוע אנוש, אולם הערב חל שיפור במצבו. משפחתו ביקשה שלא לפרסם את שמו. בנוסף, שני חיילים נפצעו באורח קל מפגיעת פצצת מרגמה בשטח צבאי במועצה האזורית שער הנגב. השניים פונו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.

37 פצועים מאז תחילת המבצע הקרקעי

מאז שבת נפצעו 37 חיילים בחילופי אש עם אנשי חמאס. עשרה חיילים נפצעו מפגיעת פצצת מרגמה, שניים באורח קשה, ארבעה באורח בינוני והיתר קל. 20 החיילים הנוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

24 חיילים פונו לבתי החולים. 15 חיילים פונו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. שניים מהם פצועים באורח קשה, שלושה באורח בינוני והשאר קל. לבית החולים "ברזילי" באשקלון פונו ארבעה חיילים שנפצעו באורח קל. לבית החולים "שיבא" בתל השומר פונו שלושה פצועים קל. שאר החיילים נפצעו קל וטופלו בשטח. רוב הפצועים סובלים מפגיעות של רסיסים.

כוחות צה"ל פתחו אמש סמוך לשעה 20:20 במתקפה קרקעית ברצועת עזה. כוחות רגליים החלו בתנועה לתוך צפון ומרכז הרצועה. עדי ראייה מסרו כי נרשמו חילופי אש בין כוחות צה"ל לבין פלסטינים במספר גזרות ברצועה. גורמי ביטחון אמרו הלילה כי "עד כה מתנהלת פעולת צה"ל בהתאם לתכנונים. החיילים נתקלו כבר מספר פעמים בחמושים ברחבי הרצועה, אולם צה"ל ממשיך להתקדם בפעולה על פי היעדים שהוצבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully