וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "לא נאריך את הרגיעה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.12.2008 / 11:12

העיתון "אל חיאת" מדווח, כי בארגון לא מתכוונים להאריך את ההסכם, שיפוג בעוד יומיים, בתנאיו הנוכחיים. מהבוקר נורו 11 קסאמים לעבר הנגב

האם הארגונים הפלסטינים אינם מעוניינים בהארכת הסכם הרגיעה עם ישראל? ביום שישי צפוי הסכם הרגיעה ברצועת עזה לפוג וכפי הנראה, אין בכוונת הפלגים החמושים להאריכה. עיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון דיווח הבוקר (רביעי) כי בחמאס לא מתכוונים להאריך את הסכם הרגיעה אם תנאיו לא ישונו.

לפי הדיווח בעיתון, בלילה שעבר קיימו נציגי הפלגים הפלסטינים הגדולים "פגישה מכרעת" במטרה לדון בהסכם הרגיעה וכי "יש נטייה לדחות את הבקשה הישראלית להאריך את הרגיעה". לדברי מקורות פלסטינים, "אין סיכוי שהפלסטינים יסכימו להאריך את הרגיעה בתנאים הנוכחים שלה".

דובר חמאס פאוזי ברהום אמר כי "עמדתו של חמאס היא שאין מקום להארכת הרגיעה לאחר יום שישי". ברהום הוסיף וציין כי בימים הקרובים ייערכו פגישות בין נציגי הפלגים הפלסטינים במטרה להודיע באופן רשמי מהי עמדתם כלפי חידוש הסכם הרגיעה עם ישראל. "המגמה כעת היא לא להאריך את הרגיעה משום שישראל אינה ממלאת את תנאיו", אמר.

בתוך כך, העיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון דיווח כי הפלגים הפלסטינים החמושים הקימו חדר מבצעים משותף כאמצעי זהירות מפעולה צבאית ישראלית ברצועת עזה עם התקרבות מועד פקיעת הרגיעה. "הפלגים ניצלו את הרגיעה כדי להתחזק ולהתחמש מחדש", מסרו מקורות.

מהבוקר נורו אחת עשרה רקטות קסאם לעבר מערב הנגב. רוב הרקטות נפלו בשטח המועצה האזורית אשכול. ממגן דוד אדום נמסר על שני נפגעי חרדה. השניים קיבלו טיפול במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully