וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי יש פה סיכוי לקבל איזה מינוי?

יהושע בריינר

15.12.2008 / 9:34

הזמר אריאל זילבר שוקל לחבור לברוך מרזל ולהצטרף לרשימת "החזית היהודית". זילבר: "אני לא מאשר ולא מכחיש"

פעילי הימין ברוך מרזל והרב דב וולפא, שצפויים להכריז היום (שני) על התמודדותם המשותפת במסגרת רשימת "חזית יהודית", הציעו לזמר אריאל זילבר להצטרף לרשימתם לכנסת. לוואלה! חדשות נודע כי בימים האחרונים קיבל זילבר הצעה להשתבץ בחמישייה הפותחת של מפלגת הימין.

זילבר טרם השיב לפנייה באופן רשמי אולם הזמר, שהביע בשנים האחרונות לא פעם את תמיכתו בפעילי הימין הקיצוני, נחשב מקורב לוולפא ומרזל, ובמערכת הבחירות הקודמת אף צולם בתשדיר הבחירות של מרזל לכנסת.

"אני לא מאשר ולא מכחיש", אמר זילבר לוואלה! חדשות, "תאמין לי שהכל פתוח והלוואי שהשניים האלה יצליחו. אלה אנשים מצויינים שאי אפשר לשחד אותם ואני אוהב אותם מאוד. עכשיו אני לא חושב על כלום, כי אני כבר הפסקתי לחשוב בפוליטיקה. מה אני אגיד לך, מדובר באנשים מצויינים ובעזרת ה' הם יכנסו לכנסת".

בנוסף לזילבר, הצטרפות לרשימה הוצעה גם לראש מועצת קדומים לשעבר דניאלה וייס, מראשי המאבק בבית המריבה בחברון. וייס צפויה להשיב בשלילה להצעה.

דובר "חזית יהודית" איתמר בן גביר אמר בתגובה כי "אנחנו מדברים עם הרבה מאוד אנשים וכולם ראויים וטובים אך דבר אינו סגור. זילבר הוא אדם בהחלט ראוי, איש שהוכיח שהוא לא רק זמר גדול אלא אמיץ גדול שמסוגל ללכת נגד הזרם של כל האליטה התקשורתית והברנז'ה ולומר להם את האמת בפרצוף. היינו שמחים לראות את זילבר יושב לצד הרב וולפא ומרזל בכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully