וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: יהודים דקרו ערבי על רקע לאומני בי-ם

נתיב נחמני

3.12.2008 / 7:45

תושב מזרח העיר נפצע קשה סמוך לשכונת מאה שערים לאחר שנדקר בגבו כמה פעמים על ידי 4 יהודים חובשי כיפה. טרם נעצרו חשודים

צעיר ערבי, תושב מזרח ירושלים בן 31, נפצע הלילה (רביעי) באורח קשה, לאחר שנדקר סמוך לשכונת מאה שערים בעיר. צוות מגן דוד אדום פינה את הפצוע לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "שערי צדק" בעיר.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי ארבעה יהודים חובשי כיפה ניגשו אל הצעיר, שאלו אותו מה השעה ולאחר מכן דקרו אותו בגבו מספר פעמים. לאחר שנדקר, הבחין הצעיר בניידת משטרה ברחוב שומרי אמונים וסיפר לשוטרים את מה שאירע. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה לאומני. המשטרה פתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים במעשה.

מבית החולים נמסר כי הפצוע הגיע לחדר המיון במצב בינוני עד קשה עם שלוש דקירות בגב העליון. הוא טופל בחדר הטראומה ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגיית לב חזה. מצבו יציב.

לפני כשבעה חודשים, בערב יום השואה האחרון, הותקפו שני צעירים ערבים משועפט בידי המון ישראלים סמוך לקניון בפסגת זאב בירושלים. אחד מהם נדקר ונפצע באורח בינוני, השני הותקף במכות ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. משטרת מחוז ירושלים עצרה אז שמונה תושבי שכונת פסגת זאב, בהם חמישה קטינים, בחשד לתקיפה על רקע לאומני. על פי החשד, הצעירים היהודים הפיצו באמצעות האינטרנט ותוכנת ICQ את המסר הקורא לפגוע בערבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully