וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ נחלץ לעזרת ברק: "נתניהו אשם במשבר"

פנחס וולף

23.11.2008 / 20:45

היגור ברק עם פרץ? יו"ר העבודה וקודמו בתפקיד משתפים פעולה מול יו"ר הליכוד. "ביבי לקח את הפנסיות שלכם. מי יתקן? לבני?"

"עכשיו כשאתה מכריז על הליכה משותפת אינך טועה. אני אומר לך שיחד נצליח להוביל את דרכה של מפלגת העבודה". כך אמר הערב (ראשון) יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, בתגובה לקריאתו של יו"ר המפלגה לשעבר עמיר פרץ לאיחוד מפלגתי. הוא המשיך והצהיר: "אינני מושלם, לא קשה למצוא טעויות שעשיתי, אבל אני מבטיח לכם שבמבחן האמיתי אני ערוך ומוכן בכל מאודי".

מוקדם יותר אמר פרץ כי "הדרך המשותפת והצורך באחדות המפלגה הוא לא צורך בין אישי אלא צורך מפלגתי ולאומי. ישנה חשיבות לשלב ידיים כדי שלא תתרסק. יש לחזק את הנושאים החברתיים והכלכליים שאלו נקודות החוזק שלנו. נשים את הדגל החברתי כדגל המוביל למערכת הבחירות הקרובה".

"אני רוצה שיקימו ועדה ממלכתית שתטפל בכל הנזקים הכלכליים המתחוללים במשק", הוסיף פרץ. "אני מציע לאהוד ברק שכל סיעת העבודה תתנגד להעלאת שכר הבכירים במשק. בעבר שכנעו אותנו שכדאי לחסוך, שכשאתה תישן הכסף יעבוד בשבילך. היום אנחנו רואים שכשאתה לא ישן הכסף אובד לך".

גם ברק התייחס לנושא הכלכלי. הוא פנה אל הקהל וקרא: "מי ידאג לעתידכם הכלכלי? ביבי? - ביבי לקח את הפנסיות שלכם. מי יתקן? ציפי לבני? רוני בר און? החבורה המזגזגת של קדימה? כבר שלושה חודשים אנחנו קוראים להם להתעשת, כבר שלושה חודשים אנחנו קוראים להם לצאת במדיניות כלכלית ענפה, להזרים משאבים למשק, לתת רשת ביטחון לקרנות, לקופות הגמל, לחסכונות. מה אנחנו מקבלים? – השמצות וסיסמאות. וגם היום, מה שמתכננים לעשות הוא מעט מדי ומאוחר מדי".

מרצ? חבורת אנשים טובים בשמאל הדרך

ברק המשיך לתקוף את הליכוד וקדימה, ואף את מרצ. "למי יש פתרונות טובים יותר לחברה בישראל? לליכוד?", שאל, "שמעתם את בוגי יעלון שמכפיש ציבור שלם בחוסר נאמנות למדינה? זאת החברה שאנחנו רוצים לחיות בה? קדימה? הם יעשו שלום? עם החבורה הלא ברורה, שיום אחרי הבחירות עלול חלק ממנה להסתפח פשוט לליכוד. הפיתרון יהיה במרצ? חבורת אנשים טובים בשמאל של הדרך, שבכל המשחקים הפוליטיים שהם מנהלים, הם עלולים להביא לקריסת גוש השמאל-מרכז ולהעברת השלטון לידי הימין". הוא קרא למפלגתו לא להיבהל מהסקרים. "צאו מזה", קרא, " אנחנו יודעים להיאבק כשצריך".

בתגובה לדברים נמסר מהליכוד כי "נתניהו היה זה שהציל הן את כלכלת ישראל מפני קריסה והן את קרנות הפנסיה ההסתדרותיות מפני פשיטת רגל בשל יכולותיו. גם אנשי קדימה וגם אנשי העבודה תמכו בזמנו ברפורמות שנתניהו הנהיג ולכן זהו מעשה הונאה לבקר עתה את נתניהו מטעמים זולים של בחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully