וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לצלם דוגמנות ואנס צעירות

עדי שמחוביץ

17.11.2008 / 12:46

דוד בן עמי, שהציג עצמו כצלם וסוכן דוגמניות, מואשם ב-5 אישומי אונס, מעשה סדום והטרדה מינית בצעירות שהגיעו לסטודיו שלו

כתב אישום הוגש בצהריים (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד דוד בן עמי, בן 46 מירושלים. בן עמי מואשם בחמישה אישומים שונים של אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה והטרדה מינית.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עירית אבולעפיה מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי בן עמי הציג עצמו כצלם וסוכן דוגמניות ובמספר רב של פעמים אנס צעירות שהגיעו אליו לסטודיו וביצע בהן מעשי סדום. לפי כתב האישום בספטמבר 2006, הכירה אחת המתלוננות, שהיתה באותה תקופה בת 17, את בן עמי, שהציע לה לעבוד כמלצרית בבר שהוא עומד לפתוח. הוא ביקש מהצעירה להגיע למקום לבדה. בפגישה, סיפר לה בן עמי כי הוא צלם דוגמניות וביכולתו להפוך אותה לדוגמנית מפורסמת ולהגשים את חלומותיה. הוא הזמין את הצעירה לביתו ושם הגיש לה אלכוהול, כשניסה להתקרב ולנשקה הדפה אותו הצעירה ואמרה כי היא אינה מעוניינת.

בן עמי הציג לצעירה בגדים וביקש ממנה למדוד אותם. בשעה שהייתה בחדר צדדי ומדדה את הבגדים, נכנס בן עמי לחדר ואנס אותה. בכתב האישום נטען כי הצעירה הייתה שתויה, מפוחדת, מבולבלת וחסרת יכולת להתנגד או לתת את הסכמתה המלאה למעשה. מספר ימים לאחר מכן נפגשו השניים שנית. הצעירה הבהירה לבן עמי כי אין היא מעוניינת ביחסים אינטימיים עימו, אך הוא אמר לה כי היא חייבת להמשיך לקיים עימו יחסים על מנת להתקדם בעולם הדוגמנות.

במקרה אחר צעירה בת 20 הוזמנה לדירתו של בן עמי על ידי צלם מירושלים. השניים הבטיחו לה כי תשתתף בתצוגת אופנה ותקבל סכום של 500 שקל בתמורה. בן עמי הציג עצמו שוב כסוכן דוגמניות והבטיח הבטחות שווא בתמורה לקיום יחסי מין עימו. עבור עבודות שהיה אמור לסדר לה בן עמי, קיימה הצעירה יחסי מין עימו מספר פעמים בשבוע. בן עמי איים עליה כי ישרוף את ביתה, יפגע באימה וישחית את פניה, לאחר שהבהירה לו כי אין היא מעוניינת בהמשך היחסים עימו.

גם בשלושת המקרים הנוספים המתוארים בכתב האישום מדובר בצעירות בשנות העשרים לחייהן אשר בן עמי הבטיח להן הבטחות שווא בעולם הדוגמנות וניצל לצרכיו המיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully