וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילים הכריעו: גלעד שליט לראשות העיר

יהושע בריינר

13.11.2008 / 12:20

חיילים רבים שילשלו לקלפיות בבחירות לרשויות המקומיות פתקים שעליהם שמו של החייל החטוף, במקום שמות של מועמדים אמיתיים

החייל גלעד שליט אמנם עדיין מוחזק בשבי חמאס ברצועת עזה, אבל גם בבחירות לרשויות המקומיות הוא לא נשכח. במהלך ההצבעה ביום שלישי בבסיסי צה"ל שילשלו חיילים רבים לקלפיות פתקים שעליהם הם כתבו את שמו של החייל השבוי, במקום להצביע למועמדים לרשויות השונות. החיילים היו מודעים לכך, שוועדת הבחירות המרכזית תפסול את הפתקים הללו, אך זו היתה דרכם להביע מחאה לנוכח אוזלת היד של המדינה בעניינו של שליט, שנחטף לרצועה לפני שנתיים וחמישה חודשים.

"גם ככה לא התכוונתי להצביע לאיש מהמועמדים. אז ככה לפחות נראה למדינה שאיכפת לנו יותר משליט מאשר מי יהיה ראש העיר", סיפר סמ"ר י', אחד החיילים. "לצערי מסתבר שלחיילי צה"ל איכפת יותר מגלעד שליט מאשר למפקדי הצבא ולראשי המדינה", אמר מיקי ליבוביץ', דובר מטה המאבק לשחרור שליט. "ברור לי שהקולות הללו פסולים, אבל כל מי שרשם את שמו של גלעד על הפתקים מגיע לו כל הכבוד". ליבוביץ', ציין כי במטה שוקלים לצאת בקמפיין הקורא להצביע לשליט בבחירות הארציות.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "קולות החיילים ייספרו ביומיים הקרובים בבנייני האומה בירושלים. לא ניתן להתייחס לנושא משום שאם ישנם פתקים כאלה, מדובר בפתקים פסולים, וחלה חשאיות על ההצבעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully