וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעירים הציתו דירות ערבים בת"א

נתיב נחמני

20.10.2008 / 14:10

6 צעירים חשודים כי יידו בקבוקי תבערה לעבר דירות בשכונת התקווה בהן התגוררו ערבים, ככל הנראה על רקע לאומני. "אין שחר לדברים"

שישה צעירים תושבי תל אביב בני 17-19 נעצרו היום (שני) בחשד ליידוי בקבוקי תבערה לעבר שתי דירות בשכונת התקווה, לפני כחמישה ימים. אחת הדירות נשרפה כליל בתקרית, אך איש לא נפגע. המשטרה חושדת כי הצעירים ביצעו את המעשה על רקע לאומני, משום שבשתי הדירות התגוררו תושבים ערבים.

החשודים, בן עזרא, אבירן ערבה, יוני אברהם, ושני קטינים ששמם נאסר לפרסום, הובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב בחשד לקשירת קשר לפשע והצתה של מבנה במזיד. מעצרם של שני הקטינים הוארך בחמישה ימים. בבקשת המשטרה להארכת מעצרם נכתב כי "על פי חומר החקירה קיים חשד ממשי שחמשת החשודים, יחד עם שותפים נוספים, קשרו קשר יחדיו וביצעו את המיוחס להם. "כל זאת", נכתב, ,"על רקע גזעני נטו ומתוך ידיעה שמדובר בבתים בהם מתגוררים אזרחים ערבים".

בפתח דבריו אמר נציג המשטרה, רנ"ג נעמן סלקמן לשופטת, כי קיים חשש ממשי שהחשודים יבצעו מעשים דומים בעתיד. עורכי הדין המייצגים את החשודים, הביעו תרעומת על התנהלות המשטרה בחקירה ועל הטענות שהיא מציגה נגד מרשיהם. לטענתם, למשטרה אין עדיין כל חוות דעת מקצועית המעידה כי בשני אירועי השריפה אכן מדובר בהצתות ולמרות הטענות כי זו פעולה על רקע לאומני, באחת הדירות שהוצתה מתגוררת יהודייה בכלל - עובדה שנציג המשטרה אישר במהלך הדיון, אך הוסיף כי יש בידיהם חשד סביר שהיה בכוונת החשודים להצית דירה נוספת. "החשוד שאני מייצג מסר אליבי חזק ומוצק אמר לוואלה! חדשות עו"ד גיא פרידמן, "אני משוכנע שלאחר בדיקת האליבי תורה המשטרה על שחרורו – אין שחר לדברים".

אתמול נעצרו שלושה צעירים יהודים בירושלים בחשד שתקפו צעירים ערבים במספר מוקדים בעיר. כתוצאה מהקטטות האלימות, נפצעו באורח קל שישה ערבים שפונו לטיפול רפואי בבתי החולים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully