וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל תשחרר את כל אסירי חמאס

לפי עיתון סעודי, עמוס גלעד הודיע למצרים שישראל מוכנה לשחרר את 450 האסירים שדרש חמאס, בנוסף ל-550 אסירים שתבחר

ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, עמוס גלעד, הודיע למצרים כי ישראל מסכימה לשחרר את כל האסירים שדרש חמאס תמורת שחרור החייל החטוף גלעד שליט. כך דיווח הבוקר (חמישי) עיתון סעודי מפי מקור פלסטיני. בקול ישראל דווח כי המקור טען שביקורו של גלעד בקהיר בשבוע שעבר נועד למנוע את העלאת ה"מחיר" שדורש חמאס.

המקור הוסיף כי לאחר הקמת הממשלה החדשה בישראל, היא צפויה להתכנס ולאשר את שחרור 450 האסירים ששמם מופיע ברשימה שהגיש חמאס. בשלב השני, ישוחררו 550 אסירים נוספים שישראל תבחר.

מקור מצרי בכיר מסר אתמול לעיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון כי ישראל דוקא מעכבת את העסקה לשחרור שליט. לדבריו, ישראל החליטה כי היא רוצה לשנות את אופן ביצוע העסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. לדברי המקור, באחרונה הביעה ישראל את התנגדותה לביצוע העסקה בשלושה שלבים כפי שסוכם עם חמאס בחודש יוני בשנה שעברה.

המקור סיפר כי מאמצי התיווך המצרים בין חמאס וישראל נמשכים אולם "הם לא הובילו לשום התקדמות". המקור הכחיש כי ישראל הסכימה לתנאים של חמאס ואמר כי "ישראל טרם אמרה מהי עמדתה". ביום שבת דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט" כי המגעים לשחרור שליט חודשו וכי מצרים מעוניינת לגבש עסקה גדולה שתכלול את שחרורו של שליט ואת סיומו של המשבר הפוליטי הפלסטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully