וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר מאלף הכלבים בחשד למעשים מגונים

נתיב נחמני

7.10.2008 / 12:40

עדי ליסק חשוד שביצע את המעשים בנערה בת 14 וחצי כשהיתה מגיעה לשיעורי אילוף. עורך דינו: "הילדה התלוננה בעקבות סכסוך בינו לבין הוריה"

מעצרו של מאלף כלבים החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינה הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב בארבעה ימים. עדי ליסק, בן 33, הבעלים של המרכז הישראלי לכלבים, נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים במשך כשנה בנערה, בת 14 וחצי.

מהדיון שנערך היום בבית המשפט עולה כי ליסק נהג לבצע את המעשים בקטינה בשעה שהיתה מגיעה אליו לשיעורי אילוף לכלב שלה. לטענתה, הוא נהג ללטף אותה באזורים מוצנעים בגופה, ומבקשת המשטרה להארכת מעצרו עולה כי בנוסף ביצע בה מעשה סדום. עוד עלה מחומר הראיות כי המתלוננת נחקרה פעמיים וגרסתה נמצאה אמינה, והיא עברה בדיקת פוליגרף באופן פרטי שהעלתה שהיא דוברת אמת.

ליסק מכחיש בחקירתו את כל המיוחס לו. לטענת עורך דינו, מדובר במעשיה שנבדתה על ידי הקטינה על מנת להכפישו, בעקבות סכסוך שהתגלע בין הוריה לבין החשוד ובת זוגו, העורכים חוג להצגת כלבים. לטענתו, אשתו של החשוד הגישה תלונה בגין איומים נגד אמה של המתלוננת לפני כחודש. "הילדה סולקה מהחוג מכיוון שהיתה ילדה בעייתית, וההורים טענו שילדתם זוכה ליחס מפלה מהחשוד", אמר.

עוד עולה מהדיון כי בעברו של ליסט יש הרשעה משנת 2004 בגין עבירת מין אותה ביצע בחברתו בשנת 2000. במהלך הדיון עורך דינו ביקש לאסור את פרסום שמו של מרשו מחשש שהדבר יפגע בשמו הטוב ובעבודתו. "מדובר באדם שמוכר מאוד בקהילת הכלבנים בארץ. אין תכלית לחשיפת השם וכל המטרה היא לפגוע בשמו". השופטת רחל גרינברג דחתה את הבקשה בטענה שיש אינטרס ציבורי לפרסום שמו, בייחוד לאור העובדה שבעברו ישנה הרשעה קודמת באותו התחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully