וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט משכה את ת"א למטה

המגמה השלילית בוול סטריט שלחה את תל אביב לירידות חריפות. המעו"ף איבד 3.2%, התל טק שב לצנוח ב-3.95%. כי"ל ממשיכה לצנוח

ירידות השערים בוול סטריט הובילו את תל אביב לירידות חדות. ת"א 100 צלל ב-3.1% ל-684 נקודות. התל טק שקרס אתמול ב-11.5%, ירד ב-3.95% ל- 159 נקודות.. המעו"ף איבד 3.2% ונסגר על 767 נקודות.

בשעה זו רושמים המדדים המובילים בוול סטריט ירידות חריפות של 5%-4%.

אחד מסימני התנודתיות והפאניקה בבורסה המקומית היה ה"פתיחה האנגלית" בתחילת המסחר. פירוש הדבר כי בשעת הפתיחה המיועדת, נפל מדד המעו"ף ביותר מ-2.5% - מה שהוביל להפסקת מסחר בת 5-3 דקות.

האפיק שמשך היום תשומת לב גדולה במיוחד הוא איגרות החוב, שנחשבו עד כה לאפיק סולידי. מדד התל בונד 40 - הכולל את 40 איגרות החוב של החברות הגדולות במשק - צנח אתמול ב-7.5% ויצר מכה אדירה בשוק. המכה תתבטא בקופות הגמל, בקרנות הפנסיה ובביטוחי החיים, שנשענים ברובם על אפיק "סולידי" זה.

מניית כי"ל ממשיכה להתרסק ומשלימה ירידה של 33% בחמישה ימי מסחר, בצל נפילות במניות מגזר הדשנים בעולם. מניות יצרניות הדשנים המתחרות של כי"ל נחתכות כעת בוול סטריט. המניה ירדה היום ב-3.3%.

מדד מניות הבנקים ירד ב-3.9%, כאשר לאומי מובילה עם ירידה של 6.45. הפועלים איבדה 2.5%.

מפולת נרשמה היום (שני) בבורסות אסיה. בורסת טוקיו נפלה ב-4.25% לשפל של 4 שנים; הונג קונג ירדה בשיעור של 5%; סיאול נפלה ב-4.3%; סין נסוגה ב-5.2%. גם בורסות אירופה ירדו בשיעורים משמעותיים.

  • עוד באותו נושא:
  • בורסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully