וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני תחלק את ירושלים?

פנחס וולף

31.8.2008 / 17:05

מופז האשים את לבני כי היא מנהלת מו"מ על חלוקת ירושלים, מקורבי ליבני מיהרו להכחיש."מדובר בסיסמה שאין לה שום קשר למציאות"

גדעון צנטנר

( צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שר התחבורה שאול מופז תקף היום (ראשון) את יריבתו במירוץ לראשות קדימה, שרת החוץ ציפי לבני, על רקע מעורבותה במו"מ עם הרשות הפלסטינית. "יש פרסומים שלבני מנהלת מו"מ על חלוקת ירושלים, אם אכן כך היא עושה אני קורא לה להופיע בפני הציבור ולומר את עמדתה", אמר מופז. לדבריו, "ירושלים המאוחדת צריכה להישאר בריבונות ישראל לנצח, חלוקת ירושלים מנוגדת למצע קדימה".

בנוגע לשחרור אסירים כמחווה לאבו מאזן אמר מופז כי "שיחרור האסירים לא חיזק את אבו מאזן ולא הביא את גלעד שליט הביתה. אני טוען כי עלינו לשחרר קודם את שליט. אינני יודע מה יהיה המחיר המבוקש תמורתו. אני נגד מחוות שאין מאחוריהן שום תוצאה".

מקורבי שרת החוץ ציפי לבני אמרו בתגובה לדברי מופז כי "מדובר בסיסמא שאין לה שום קשר למציאות. היועץ אותו יועץ, והעצה אותו עצה. מביך לראות שמופז בצר לו למחזר את הסיסמא שוב. לטענת המקורבים, "השרה לבני מנהלת את המשא ומתן בשיקול דעת ואחריות ולא חרגה אפילו במעט מהחלטת הממשלה וממצע קדימה, אותו היא כתבה ושאושר על ידי אריאל שרון וסיעת קדימה בישיבתה הראשונה. נכון שבאותה עת מופז היה בליכוד אבל אנחנו מכוונים שהוא קרא את המצע כשהחליט לעבור לבסוף לקדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully