וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

29 שנות מאסר לגבר שאנס עשרות ילדים

נתיב נחמני

10.7.2008 / 14:32

יצחק בורובסקי בן 27 שעבד בגני ילדים, ביצע עבירות מין בילדים בני 3-12. הוא איים על קורבנותיו כי יפגע בהם אם יספרו על המעשים

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) 29 שנות מאסר על יצחק בורובסקי, חרדי בן 27, לאחר שהורשע בביצוע עשרות עבירות מין ב-29 ילדים בגילאים שלוש עד 12.

בשעות הבוקר שימש בורובסקי כעוזר בשלושה גני ילדים ובשעות אחר הצהרים שימש כמדריך חברתי לכיתות ו'-ח'. על פי פסק הדין, בורובסקי נהג לאיים על הילדים בהם ביצע את זממו כי יפגע בהם אם יספרו על מעשיו. באחד מסעיפי האישום נכתב כי בורובסקי אמר לאחד הילדים שאם יספר להוריו על מעשיו הוא יסגור אותו ברכב, יחתוך את אצבעותיו ויגזור את איבר מינו. במקרה אחר הבטיח לקטין 50 שקלים ותפקיד במחזה בית הספר וביצע בו מעשי סדום.

לקטין אחר הקרין בורובסקי סרטים אירוטיים והחל לגעת בו תוך כדי הצפייה. לבסוף, למרות התנגדות הקטין בורובסקי פשט את בגדיו, הורה לקטין להוריד גם את שלו וניסה לבצע בו מעשה סדום. כאמור, בורובסקי ביצע את זממו בעשרות ילדים נוספים, חלקם בני 3 ו-4.

"זו אחת הפרשות הקשות שהובאו בפנינו", אמרה אמרה ראש הרכב השופטים סגנית נשיא בית המשפט סביונה רוטלוי. "הנאשם טען לחפותו, אך מולו ניצבים 29 ילדים שנפגעו". עוד הוסיפו השופטים כי "את הנזק שנגרם לקורבנותיו לא ניתן לאמוד, גם אם יבצע הנאשם שנת מאסר על כל אחד מהקורבנות לא יהיה זה עונש הולם למה שביצע".

בנוסף לעונש המאסר, גזרו השופטים על בורובסקי שלוש שנות מאסר על תנאי ופיצוי על סך 10,000 שקלים לכל אחד מקורבנותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully