וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עברה לידיו של מוני הראל

קרן שמש

25.6.2008 / 15:27

קבוצת כתר העבירה את השליטה במועדון ללא תמורה, הראל התחייב להעמיד תקציב של כ-30 מיליון שקל אבל טוען: "שום דבר לא סגור"

בישיבת דירקטוריון הנהלת הפועל תל אביב שהתקיימה היום (רביעי) סוכמו, כצפוי, תנאי העברת הבעלות לידיו של מוני הראל, מי שכיהן עד לסוף חודש מאי במשך כשלוש שנים כיושב ראש קבוצת הניהול של הקבוצה. סמי סגול ומשה תאומים החליטו להעביר את הבעלות להראל ללא תשלום, אך אלו צפויים לקבל תשלום במקרה של מכירה עתידית. עדיין לא ברור אם הראל ייהנה משליטה מלאה בקבוצה או שרפי עגיב ימשיך להחזיק בתשעה אחוזים ממניות הקבוצה. הראל צפוי להעמיד לטובת הקבוצה תקציב שינוע בין 30 ל-40 מיליון שקל. למרות הדברים, יש לציין כי רפי עגיב עדיין לא קיבל את תוצאות החלטת הדירקטוריון, והקבוצה לא תוכל לעבור לידיו של הראל כל עוד עגיב לא מאשר את המהלך.

כזכור, הודיע הראל כי בסוף העונה הוא פורש מניהול הקבוצה, אבל בחודש האחרון, כאשר עתידה של הפועל לוט בערפל, ומשה תאומים התקשה למצוא רוכש, שכנעו את הראל גורמים בהפועל לחזור ולהעמיד לקבוצה תקציב ראוי. הראל מצידו מתעקש לשמור על עמימות מסוימת ואמר לוואלה! ספורט כי: "יש כיוון טוב ויש רצון טוב אבל העניין רחוק מלהיות סגור או להיות סופי. ברגע שתהיה חתימה כולם ידעו על כך. נכון לעכשיו העניין עוד לא סופי מבחינתי".

בתגובה לכל השינויים במערכת, אמר רפי עגיב: "טרם קיבלנו את ההסכם עם מוני, אם אכן הוא נחתם הסכם. כשנקבל נתייחס ונעשה הכל כדי שהפועל תהיה בשנים הקרובות קבוצה שאוהדיה יהיו גאים בה". בהסכם שקיים בין עגיב לבעלים ישנה זכות ראשונים להשוות את ההצעה, אך לא נראה שעגיב ישווה אותה.

הפועל תל אביב, שצפויה לטוס בתחילת חודש יולי למחנה אימונים שיתקיים באוסטריה, תשחרר מהקפאה את ההכנות לעונה הבאה וסביר להניח שכל נושא הרכש יטופל בהקדם.

עדכון ראשון: 25.6.08, 10:47
עדכון אחרון: 25.6.08, 19:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully