וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטות שהקלו בעונשו של גבר שאנס ילד: "הוא נהנה"

19.10.2001 / 13:21

הדסה אחיטוב-הרמן ונירה לידסקי גזרו על דוד מיכאלי 5 שנות מאסר; מיכאלי, בן 33, ובן זוגו, אייל אסרף, אספו לביתם ילד נטוש בן 11; ביצעו בילד מעשי סדום וצילמו את האקט בווידאו

שופטות בית המשפט המחוזי בתל אביב, הדסה אחיטוב-הרמן ונירה לידסקי, החליטו להקל בעונשו של גבר בן 33 שאנס ילד בן 11. הסיבה: "הילד נהנה" ו"גילה מיומנות מינית". השופטות החליטו לגזור על הנאשם 5 שנות מאסר, לעומת ראש הרכב השופטים, דוד בר אופיר, שסבר שיש לגזור עליו 10 שנות מאסר ופיצוי כספי של 25 אלף שקל לילד.

"מעריב" מפרסם כי הנאשם, דוד מיכאלי ובן זוגו, אייל אסרף, בן 27 ביצעו במשך תקופה ארוכה מעשי סדום בילד נטוש שפגשו ברחוב והסריטו זאת בווידאו. התביעה טענה שהנאשמים ניצלו בצורה צינית את מצבו המדורדר של הילד, שהיה ללא השגחה הורית. מיכאלי הזמין את הילד לדירתו, בה התגורר עם אסרף, והפך את הילד לשותף בפעילות המינית שלהם ושל חבר נוסף בשם אמנון רוזן, שנידון לשישה חודשי מאסר בעקבות עיסקת טיעון.

השופטת אחיטוב-הרמן חלקה על דעתו של השופט בר-אופיר שמדובר ב"סטייה התנהגותית חמורה מאין כמוה". לדבריה, על פי הקלטת, "הקטין נראה מיומן ולא כמי שמשתתף בביצועים בעל כורחו". לדבריה, הילד "גילה בקיאות ומיומנות מינית ולא היה כאן ניצול ציני ולא היטפלות לילד חלש וקטן". עם זאת קבעה השופטת כי "למרבה הצער, ההתרשמות היא שהקטין נחשף לפעילות מינית טרם זמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully