וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות מאסר על ביצוע מעשים מגונים בילדים

נתיב נחמני

11.5.2008 / 15:18

שלום אופוצינסקי, בן 52, הורשע שפיתה 3 ילדים בני 9-10 להגיע לביתו, וביצע בהם את המעשים. "אלו מעשים קשים, חמורים ומכוערים"

חמש שנות מאסר בפועל נגזרו היום (ראשון) על שלום אופוצינסקי, תושב כרמיאל בן 52, שהורשע בביצוע מעשים מגונים ובניסיון למעשה סדום במספר ילדים בני תשע. אופוצינסקי הורשע כי נהג לפתות את הילדים להגיע לביתו באמצעות מתנות.

על פי כתב האישום, לפני כשמונה שנים נהג להזמין לביתו שני ילדים בני תשע על מנת להחליף איתם קלפים, נעל את ביתו וביצע בהם את זממו. כך חזר על מעשיו עם אותם הילדים במשך למעלה משנה. מלבד המעשים שביצע בהם בעצמו, הוא הורה להם שיבצעו מעשים מגונים זה בזה בנוכחותו. עוד הורשע כי לפני כארבע שנים פיתה ילד בן עשר להגיע לביתו. גם אז נקט באותה השיטה.

"הנאשם ביצע מעשים קשים, חמורים ומכוערים שנפרסו לאורך תקופה ארוכה", קבעו שלושת השופטים המחוזי ברכה אופיר-תום, מרים סוקולוב וישעיהו שנלר. "הנאשם תקף מינית מספר קטינים שחטאו בכך שנקלעו לחברתו והוא כמבוגר שנכנע לדחפיו החולניים צד אותם בדרכי פיתוי ושידול". בנוסף לעונש המאסר גזרו עליו השופטים גם שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך 45 אלף שקלים לכל אחד משני הקטינים שביצע בהם את המעשים בשנת 2000 ו-10 אלפים שקל לקטין בשנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully