וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו חדשות בשבילכם

ענת קם

30.4.2008 / 0:01

הדחפורים דוהרים ברחוב שוקן: העיתון יעבור לפורמט טבלואיד עד סוף 2008 ותוקם בו מחלקת תחקירים. שגיא גרין בדרך למוסף ספרים

שורה של שינויים פרסונליים צפויה בקרוב בעיתון הארץ, לקראת מהפכה בעיתון. העורכים שייבחרו אמורים להכין את השינויים הרדיקליים הצפויים בהארץ, לרבות המעבר לפורמט טבלואיד, וזאת עוד לפני סוף שנת 2008.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בעיתון תוקם מחלקת תחקירים. עורך הארץ הנכנס, דב אלפון הציג השבוע את תוכנית המחלקה החדשה לפני העורכים הבכירים בעיתון, תוכנית המבוססת על מבנה הצוות Insight של הסאנדיי טיימס. מי שצפוי לעמוד בראש המחלקה הוא אבי זילברברג, עורך התכנית "עובדה" שישמש גם כראש מחלקת החדשות בעיתון. זילברברג טרם סיכם על הצטרפותו לעיתון.

בתפקיד סגן ראש מערכת החדשות ישמש ניר חסון, שהיה סגנו של רונן זרצקי – ראש מערכת החדשות הפורש. זילברברג צפוי למנות סגן עורך במחלקת התחקירים החדשה.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי מסתמן שסגן עורך מוסף הארץ שגיא גרין יהיה עורך מוסף "ספרים", במקום העורכת בפועל מירי קרסין המשמשת בתפקיד מאז עזיבתו של דרור משעני את העיתון. וכן צפויים שינויים פרסונליים במוסף הארץ. גם ליסה פרץ עורכת מוסף "סגנון" של מעריב תצטרף להארץ, פרץ תחליף את עורכת "גלריה" איריס מור, המשמשת בתפקיד מאז 1994.

לוואלה! ברנז'ה נודע עוד כי אחד השינויים המרכזיים יהיה החלפתו של המעצב הנצחי של העיתון, ערן וולקובסקי, בגל ורטמן, המעצב של דה-מארקר.

עורך הארץ דב אלפון סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully