וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים מוסלמים פרצו לאתר בנק ישראל

טל לוי

25.4.2008 / 13:28

הפורצים "ריססו" גרפיטי וירטואלי בגנות ישראל. בנק ישראל: "הנזק שנעשה הוא רק כלפי משתמשי האתר אולם אין אפשרות לפגוע בחומרים הפנימיים"

מוסלמים קיצוניים פרצו הלילה לאתר בנק ישראל ו"ריססו" גרפיטי וירטואלי בגנות ישראל. מי שניסה הבוקר להיכנס לאתר נתקל בכתובות בערבית שהציבו האלמונים באתר. בבנק ישראל הורידו לפי שעה את אתר הבנק עד לתיקון התקלה, כך שהוא אינו זמין כעת.

דובר הבנק, ד"ר יוסי סעדון, מסר בתגובה: הנושא בטיפול, יש הפרדה בין מערכות המידע הבנקאיות למערכות התוכן. בבנק ישראל מסבירים כי הנזק שנעשה הוא רק כלפי משתמשי האתר אולם אין אפשרות לפגוע בחומרים הפנימיים של בנק ישראל.

לעובדי בנק ישראל יש גישה לרשת הפנימית בלבד שמפעיל הבנק ורק לבעלי תפקידים יש מחשב נפרד שפתוח לרשת האינטרנט, כך שבעלי תפקידים שכאלה מחזיקים במחשב נוסף במטרה להבטיח את ההפרדה בין 2 הרשתות.

בבנק ישראל הוציאו הודעה רשמית לפיה: "אתר האינטרנט החיצוני של הבנק נפרץ אמש ככל הנראה על ידי האקרים שהכניסו לאתר חומרי תעמולה בערבית. הפריצה התגלתה אמש ומיד החל הטיפול. האתר הורד מהשרתים על מנת לטפל בתקלה. יודגש, כי אתר האינטרנט של הבנק נשען על מערכת חיצונית (שנבנתה ומתוחזקת על ידי ספק חיצוני) ושאינה קשורה למערכת הפנימית של הבנק ולכן אין אפשרות לחבל בנתונים כלכליים המתפרסמים על ידי הבנק. מיד עם תיקון התקלה, יועלה האתר לאוויר מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully