וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ברק רועשת: סיפור בגידה הפך לקטטה

נתיב נחמני

2.4.2008 / 23:52

בני ברק כמרקחה: בן של רב ידוע תפס את אישתו, בת למשפחה חרדית מיוחסת, בוגדת בו. בין הבעל למאהב התפתחה קטטה

לכך משגיחי הצניעות לא ייחלו: בן הרב תפס את אשתו, נכדת האדמו"ר, בוגדת בו. הסיפור הזה מספיק כדי להרעיד את רחובותיה של העיר, אבל בזאת הוא לא נגמר. זוג האוהבים נעלו את הבעל בביתו והמאהב אף תקף אותו.

לפנות ערב (רביעי) חזר הבעל מטיסה של כמה ימים לפולין לביתו שבשכונת "אור החיים" שבעיר. כשהכניס את המפתח שברשותו לחור המנעול גילה בן הרב כי המנעול ככל הנראה הוחלף. הבעל שחשד מיהר להתקשר למשטרה להתלונן כי אשתו החליפה את מנעול ביתו אך תלונתו נדחתה והומלץ לו להזמין פורץ מקצועי.

הבעל עשה כעצת המשטרה והזעיק המנעולן שפתח את דלת הבית. מיד לאחר מכן גילה הבעל את אשתו בחברת גבר נוסף. הגבר, שהספיק כבר ללבוש את בגדיו, עמד בסלון בחליפה, מיהר לקחת לידיו מברשת צבע יבשה וטען שהוא הצבע. בן הרב, מלומד גם הוא, עשה אחד ועוד אחד ולאור העובדה שביתו נצבע לפני מספר ימים ומולו עומד צבע לכאורה לבוש בחליפה, פתח במהומה.

כיאה לבני ברק רוב דיירי הבניין יצאו מבתיהם ותוך כדי שהבעל מנסה לצלם את הגבר השני במצלמת הטלפון הנייד שלו - ראיות לבית הדין הרבני על דבר הבגידה - משך אותו האחרון לתוך הבית והשניים נעלו אחריו את הדלת, כך טען. בתוך הבית הותקף על פי החשד בן הרב על ידי המאהב, ששבר לו את האף וגרם לחבלות בגופו.

זמן קצר לאחר מכן הגיעו למקום שוטרי מרחב דן שעצרו את השניים כשכל אחד מהם טוען כי הוא זה שהותקף על ידי השני. השניים נחקרים בתחנת משטרת מרחב דן. עו"ד גיל דחוח, המייצג את בן הרב אמר לוואלה! חדשות כי אין ספק כי מרשו הוא זה שהותקף וכי הוא מקווה שישוחרר בקרוב, עם תום חקירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully