וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בניזרי הורשע בקבלת שוחד

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את השר לשעבר מש"ס גם במרמה והפרת אמונים. בניזרי הורשע בקבלת מאות אלפי שקלים מהקבלן משה סלע

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את השר לשעבר מש"ס ח"כ שלמה בניזרי בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. על פי כתב האישום קיבל בניזרי מהקבלן משה סלע מאות אלפי שקלים בתקופת כהונתו כשר הרווחה וכסגן שר הבריאות בתמורה להעברת מידע פנימי מדיונים במשרד הפנים והשפעה על החלטות שירות התעסוקה בנוגע להקצאת מכסות לעובדים זרים.

פרקליטו של בניזרי, משה אוסדיטשר, אמר לאחר הכרעת הדין כי "זה לא סוף פסוק, בכוונתנו לערער על החלטת בית המשפט". פרשנים משפטים העריכו כי בית המשפט יגזור על בניזרי עונש מאסר בשל חומרת העבירות בהן הורשע.

בנוסף, בית המשפט הרשיע גם פטרונו של בניזרי, הרב ראובן אלבז, בתיווך לשוחד ובקשירת קשר לביצוע פשע. הרב אלבז נחשב לגדול המחזירים בתשובה ועומד בראש ישיבת "מקור חיים".

בכירים בש"ס העריכו כי בניזרי יפרוש מיוזמתו מכהונתו בכנסת בעקבות ההרשעה. עם זאת, בניזרי עצמו סרב להתייחס לנושא, וקודם להכרעת הדין אמר ל"הארץ"" כי "אני לא מוטרד - אפילו ברע אני רואה את הטוב".

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי – מפד"ל) הגיב להרשעתו של בניזרי ואמר כי "ח"כ שהורשע בפלילים צריך להתפטר. זה כתם על הכנסת שהוא נשאר בה". אלדד, שיזם בעבר את הדחתו מהכנסת של עמרי שרון בעקבות הרשעתו, לא בטוח שהוא ייזום דיון בוועדת הכנסת כדי להדיח את בניזרי מפני שלהערכתו חברי כנסת יתגייסו לעזרת בניזרי. לדבריו, "כל פעם שהכנסת שבה ומאשרת שמותר לעבריין מורשע לשבת בה זהו כתם מוסרי על הכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully