וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניזרי: "רעידות האדמה - בגלל ההומואים"

פנחס וולף וגידי ויניש

20.2.2008 / 21:40

חברי הכנסת של ש"ס שוב משתלחים בהומואים. בקהילה רומזים: "כנראה שהנושא מאוד קרוב ללבו של בניזרי"

נטע גרנות

(צילום ועריכת וידאו: נטע גרנות)

חברי הכנסת של ש"ס ממשיכים להשתלח בהומואים. חבר הסיעה, ח"כ שלמה בניזרי, אמר היום (רביעי) כי רעידות האדמה האחרונות שפקדו את הארץ התרחשו בגלל ההומואים. בדיון מיוחד על רעידות האדמה במליאת הכנסת אמר בניזירי, כי "הייתי מציע שהכנסת תבדוק איך למנוע משכבי זכר, ובכך לחסוך הרבה מאוד ברעידות האדמה". בניזרי הוסיף כי "אנו מחפשים רק פתרון גשמי איך למנוע רעידות אדמה ולמגן את הבתים. אחת הסיבות זה דברים שהכנסת נותנת להם לגיטמציה- משכבי זכר".

בתגובה, ח"כ אופיר פינס (העבודה) תקף את בניזרי ואמר בציניות, כי יש להרחיק את ח"כ ניסים זאב מסיעת ש"ס בגלל השפעותיו על חברי הסיעה.לדבריו, הניסיון להטיל על ההומואים את כל צרות העולם, זו הסתה לשמה שראויה לכל גינוי".

ההתעניינות הבלתי פוסקת של ש"ס בקהילה

גם יו"ר האגודה לזכויות הקהילה ההומו-לסבית מייק האמל הגיב בחריפות על דבריו של בניזרי. "השתלחויות החוזרות ונשנות של חברי הכנסת של ש"ס מראה עד כמה הנושא קרוב ללבם וכנראה אף יותר מזה", אמר האמל. לדבריו, "ההתעניינות הבלתי פוסקת שלהם בקהילה יכולה רק לעורר תהיות לגבי מניעיה".

אין זו הפעם הראשונה שחברי הכנסת של ש"ס מתבטאים נגד הקהילה ההומו לסבית. לפני כשבוע תקף גם יו"ר המפלגה השר אלי ישי את הקהילה ההומו-לסבית. ישי דיבר נגד החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לאפשר להומואים לאמץ ילדים ואמר כי "ההחלטה מבחילה ומובילה לסדום ועמורה".

לפני כשבועיים אמר חברו לסיעה, ח"כ נסים זאב, כי "הומואים מחדירים רעל לחברה". לדבריו, "ההומולסביות היא נתינת לגיטימציה להשמדה עצמית של מדינת ישראל". זאב אף ערך השוואה בין ההומואים לבין שפעת העופות.

פרסום ראשון: 16:03
עדכון אחרון: 21:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully