וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקה בהוט "ניקה" חשבונות של לקוחות

נתיב נחמני

14.2.2008 / 18:05

המנקה היה אחראי על גריסת הקבלות אך במקום זאת הוציא מהן פרטי אשראי של לקוחות. הוא ושכנתו הצעירה חגגו על חשבון הלקוחות

דוד כהן, 28, עובד קבלן בחברה המספקת שירותי ניקיון לחברת "הוט", חשוד בגניבה, הונאה בכרטיסי אשראי ובקבלת דבר במרמה. כהן היה אמון, בין היתר, על גריסת המסמכים וחשבוניות הלקוחות בחברה. על פי החשד, נהג כהן לקחת את החשבונות לביתו, להוציא מהם את פרטי האשראי, כתובות ותעודות הזהות של לקוחות החברה, ולהעביר אותם לשכנתו הצעירה. יחד הם חגגו על חשבונם של אחרים.

כהן והשכנה, מיטל שלבי, תושבת תל אביב בת 23, קנו מכשירי חשמל, ריהוט ומוצרי אלקטרוניקה, דרך אתרי אינטרנט שונים. השניים לא דאגו רק לעצמם, וטרחו לשלם את חשבונות הארנונה והחשמל של סבתו של כהן.

מעצרו של כהן התאפשר בזכות זכרונו החד של ספק רהיטים. לפני כשבוע הזמינה שלבי סלון לביתה מספק רהיטים שזיהה את הכתובת שלה מדיווח של אתר מכירות באינטרנט על הזמנה בכרטיס אשראי שדווח כגנוב. הספק דיווח למשטרה וכך נפלה שלבי לידיו של החוקר רס"ר רונן נזירי ומפקדו רפ"ק אלברט סבח, ראש מחלקה במפלג ההונאה תל אביב.

בתחילה הכחישה שלבי את כל המיוחס לה, אך מעצרה הוארך בארבעה ימים. אז, נשברה והסגירה את שותפה, כהן, שנעצר, נחקר והודה במעשיו. היום יובא כהן לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה לשחרר אותו בתנאים מגבילים, עד למועד הגשת כתב האישום נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully