וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרו לניצולת שואה נזקקת

3.2.2008 / 14:30

אליזבט דרגוצקי היא ניצולת שואה ערירית, היא זקוקה לסיוע כלכלי ותרומות ולעזרה בגידול חיות המחמד שלה, אותן היא מכנה "הילדים שלי"

אליזבט דרגוצקי, ניצולת שואה, חלתה בסרטן ועברה ניתוח קשה. היא זקוקה לעזרה סיעודית צמודה אבל אין לה כל אפשרות לממן זאת. דרגוצקי היא אישה ערירית ואין לה משפחה או קרובים שיכולים לסייע לה בכך. כל מבוקשה הוא לחזור מבית החולים לביתה, אל "הילדים שלה" - כלבה הקשיש וחתוליה האהובים. עמותת אהב"ה עוזרת לאליזבט מזה כשנה במשלוחי מזון עבורה ועבור הכלב והחתולים, בחומרי ניקוי ובציוד לבית.

אליזבט מעולם לא קיבלה סיוע כספי ממדינת ישראל, למרות היותה ניצולת שואה. היא מתקיימת מקצבת זקנה של 1,700 שקלים. אליזבט זקוקה לתרומות של 3,000 שקלים לחודש על מנת לממן מטפלת סיעודית ותרופות. בלא עזרה מהציבור, אליזבט תועבר לטיפול במוסד, דבר שהיא מתחננת שלא יקרה. מתנדבי עמותת אהב"ה גייסו ביניהם 3,000 שקלים עבורה, אך סכום זה יספיק רק לחודש אחד. כל תרומה, גם חד פעמית וקטנה, תעזור.

עמותת אהב"ה ממומנת מכיסיהם הפרטיים של המתנדבים שלה. אהב"ה מושתתת על מתנדבים בלבד ואין בה כל מקבלי שכר. אליזבט זקוקה גם לעזרת אנשי מקצוע לשיפוץ החדר הקר בו היא גרה ומתנדבים שיסייעו לטפל בכלב שלה ובחתולים. אם אתם מעוניינים לעזור לאליזבט ולניצולי שואה נוספים אנא פנו למוקד אהב"ה 9588833-09 או 4245246-077.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully