וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הומואים מחדירים רעל לחברה"

פנחס וולף ושרון נובק

29.1.2008 / 12:11

דיון בוועדת החוקה בכנסת על חוק יסוד ירושלים הידרדר לביטויים גזעניים חריפים. ח"כ זאב מש"ס אמר שההומואים נותנים לגיטמציה להשמדה עצמית והציע לשלוח אותם לגמילה

"ההומולסביות היא נתינת לגיטימציה להשמדה עצמית של מדינת ישראל" – כך התבטא הבוקר (שלישי) ח"כ ניסים זאב (ש"ס) בוועדת החוקה של הכנסת. הוועדה דנה בהצעת חוק יסוד: ירושלים של ח"כ אלי גבאי (האיחוד הלאומי-מפד"ל) המבקש לאפשר למועצת העיר לאסור על מעבר תהלוכות בעיר על פי קריטריונים מסוימים. המשמעות העיקרית של החוק היא מניעת קיום מצעד הגאווה של הקהילה ההומו-לסבית בעיר.

יו"ר הוועדה ח"כ מנחם בן ששון (קדימה) רמז בפתח הישיבה על כך שהוא יעכב את הליך החקיקה. בסיום הישיבה הוא קרא להידבר ולמשוך את החוק. ח"כ גבאי הסביר כי החוק בא לבטל את "המצעדים הפרובוקטיביים", ולחזק את נציגי העיר שנבחרו בצורה דמוקרטית.

במהלך הדיון, ח"כ זאב התבטא בחריפות נגד הקהילה ההומו-לסבית, והשווה בין ההומוסקסואליות לשפעת העופות. "שולחים פה רעל, ואנחנו נוכל לעמוד מנגד?", אמר, והוסיף כי "יש פה ניסיון להרוס את הצביון של העם היהודי. התורה השוותה את משכבי הזכר למשכבי בהמה ממש". זאב לא בחל בהצעות אופרטיביות, וקרא להפנות הומואים לטיפול רפואי, כי "היו אנשים שנגמלו מהדבר הזה".

ח"כ זהבה גלאון לא עמדה מנגד ואמרה שזאב מייצג בערות. "כשאנחנו שומעים מונחים של 'הרס עצמי'. ו'השמדה עצמית', זה בא מכך שיש כאן קבוצה של ח"כים שמבינה שהרוב קובע והשתבשו לה העמדות על זכויות המיעוט", אמרה. "מחר יאסרו על נשים ללא כיסוי ראש להסתובב בירושלים בפרהסיה. למה רגשותיו של הציבור החרדי, המוסלמי והנוצרי חשובים יותר מרגשותיו של הציבור ההומו לסבי".

בשיחה עם וואלה! חדשות אישר ח"כ זאב את הדברים, והדגיש כי הוא רואה בהומוסקסואלים "בני אדם הזקוקים לעזרה". הוא ביקש לחדד את דבריו ואמר, ש"כמו שמשרד הבריאות רואה בשפעת העופות בעיה חברתית, צריך להבין שהומואים הם בעייה חברתית בכך שהם מחדירים רעל לחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully