וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניקים: "סוף המלחמה היה ספין"

ספי קרופסקי

28.1.2008 / 21:07

מטה המחאה מחריף את מאבקו ברה"מ. מחר יושק קמפיין חדש המבקר את התנהלות הממשלה בסוף המלחמה. "החלטנו להגיד עד כאן"

יומיים לפני פרסום דו"ח וינוגרד הסופי מחריפים המילואימניקים את מאבקם בראש הממשלה אהוד אולמרט. בקמפיין שיושק היום(שלישי) תחת הכותרת "אולמרט - הספינים שלך הורגים אותנו", יתמקדו המילואימניקים ב-60 השעות האחרונות של המלחמה, שלטענתם היו ספין פוליטי.

לאחר פרסומים במהלך היום לפיהם הקמפיין הולך להתבטל, הוחלט הערב (שני) בישיבת היערכות של מטה המאבק להחריף את הקמפיין. בהודעה רשמית שהוציא מטה המאבק נכתב: "בעקבות התנהלותו המזעזעת של ראש הממשלה בימים האחרונים, שהחלה בהטלת ספק באומץ החיילים ובהשקעתם בשדה הקרב, המשיכה ביצירת קשר עם חיילים כדי שיחתמו על עצומה מטעמו, ולא הפסיקה עד לנסיון דה לגיטימציה שיטתית שניסה לערוך בחיילי מילואים ובמשפחות שכולות, החלטנו להגיד: עד כאן".

לדברי מובילי המאבק, "איננו מבינים מאיפה שואב ראש ממשלה את החוצפה להמשיך ולהתנהל ללא מצמוץ לאחר ששלח חיילים לקרב מיותר, שהפקיר את הציבור הישראלי בעורף במהלך המלחמה, ולאחר שלא לקח אחריות עד היום על תוצאות המלחמה".

אתמול נפגשו נציגי המאבק עם שרת החוץ ציפי לבני ועם שר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר. במהלך הפגישה עם המילואימניקים אמר בן אליעזר כי "אם הדוח יהיה קשה, מפלגת העבודה תפעל להחלפת ראש הממשלה כפי שיו"ר המפלגה אהוד ברק התחייב. אם לא, נפתח במו"מ עם כל סיעות הבית על מנת להגיע לתאריך מוקדם לבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully