וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצים: נמשיך במאבק גם בסמסטר הבא

ספי קרופסקי

7.1.2008 / 12:22

הערב יחודשו הדיונים בין המרצים לאוצר בביה"ד לעבודה, כשעל הפרק הצעת הפשרה של אדלר לפיה תנתן תוספת מיידית

הצעת הבוררות של נשיא ביה"ד לעבודה סטיב אדלר בין המרצים השובתים לאוצר, תידון עם חידוש המו"מ הערב (שני). לפי ההצעה, יקבלו המרצים תוספת מיידית תוך כדי הליך בוררות על גובה הפיצוי שינתן למרצים על שחיקת השכר.

ואולם, בסגל הבכיר מתכוונים להמתין לתשובת האוצר להצעה, ורק לאחריה לענות עליה. זאת, עקב טענתם כי האוצר דחה את כל הצעות הפשרה הקודמות עליהם סיכמו. גורמים בסגל אמרו היום כי "אנחנו נמצאים שישה ימים לפני ביטול הסמסטר, וגם אם לצערנו יתמשך המאבק גם לסמסטר הבא נעשה זאת". לדבריהם, "מדובר במאבק למען עתיד ההשכלה הגבוהה בישראל".

בתוך כך, בעקבות הדיון שהתקיים אתמול בוועדת החינוך של הכנסת על המשך השביתה במוסדות להשכלה גבוהה, גורמים בכירים באגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים איימו כי בכוונתם לחסום צמתים בימים הקרובים. "שמנו לב שאין ברצונו של אף אחד מהצדדים להביא לידי פיתרון המשבר", אמרו הגורמים. "אנחנו לא מוכנים להמתין ל-13 בינואר".

במהלך הדיון עצמו מתח יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל מלכיאור ביקורת חריפה על התנהלות האוצר במשא ומתן. "נוצר כאן רושם שנוח לאוצר שהדברים אינם מתקדמים. מדובר פה על הרבה מאוד דמעות וכאב של סטודנטים, ועל מסר לגבי דמות המדינה כולה", אמר מלכיאור לנציגי האוצר בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully