וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת המורים: עכשיו ההורים מתעוררים

שרון נובק

27.11.2007 / 9:11

הורים לתלמידי תיכון פרסמו עצומה הקוראת לנשיא להתערב בשביתת המורים, ולהקים ועדה לשיפור מערכת החינוך. חתמו גם אתם

תלמידי התיכונים יושבים בבית כבר יותר מארבעים ימים, וכמה מהוריהם מאסו בשביתה המתארכת של ארגון המורים העל יסודיים. אתמול (שני) נפתח אתר אינטרנט של "עצומת המיליון לנשיא", הקוראת לנשיא המדינה שמעון פרס להתערב בשביתה, ולהקים ועדה נשיאותית לטיפול יסודי במערכת החינוך. היום תתקים פגישה נוספת בין המרצים לאוצר.

היוזמה לפרסום החלה לפני חודש באסיפה שקיים ועד ההורים של בית הספר התיכון "זיו" בירושלים. ההורים, שהרגישו שקולם לא נשמע, החליטו להפגין נגד אזלת ידן של הרשויות, ופרסמו מכתב, שקרא לנשיא להתערב. הנשיא אמנם לא ענה לקריאת ההורים, אך אלפי הורים נוספים מכל רחבי הארץ פנו אליהם וביקשו לתמוך.

"אנחנו לא מתנגדים או תומכים באף אחד מהצדדים במאבק", אמרה הערב לוואלה! חדשות יו"ר ועד ההורים בבית הספר "זיו" אריאלה רג'ואן. "אנחנו קול מאוד מתון ורגוע, אך נחוש בדעתו לפעול באמת לשיפור מערכת החינוך". לדבריה, עוד בטרם נפתח אתר האינטרנט, נאספו 4,000 חתימות הורים, ובמהלך היום נכנסו עוד מאות הורים לאתר.

"אנחנו לא ארגון מסודר, כולנו אנשים עובדים, והשמועה על היוזמה שלנו עברה פשוט מפה לאוזן", סיפרה רג'ואן. "הנשיא, כעומד בראש המדינה, צריך להתערב במצב כזה של משבר לאומי, ואלפי הורים שכבר הביעו תמיכה מוכיחים שזה רצונם של רבים".

(פרסום ראשון: 26.11.07, 22:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully