וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר בחינוך: התקדמות במו"מ, המגעים נמשכים

14.11.2007 / 8:57

המורים אומרים שלא יסכימו לדרישה להוסיף שעות לימוד בתמורה לתוספת שכר. באוצר טוענים: הם לא רוצים לסיים את השביתה לפני עצרת ההמונים במוצ"ש

בניגוד לדיווחים אתמול כי יש התקדמות במשא ומתן בין ארגון המורים העל יסודיים לבין משרד האוצר, הבוקר נראה כי סלע המחלוקת הוא תוספת השכר שדורשים המורים לעומת נכונותם לתוספת שעות.

נורית ולנסי מהנהלת ארגון המורים אמרה בראיון ל"קול ישראל" כי הצדדים עדיין מתווכחים על היקף תוספת השכר שהמורים דורשים ועל פריסתה. היא הדגישה שהמורים דורשים תוספת מיידית, ואילו האוצר מציע לפרוס אותה לחמש או שש שנים. ולנסי אמרה עוד כי ארגונה לא יסכים להוסיף שעות לימוד כדרישת האוצר.

מנכ"ל משרד האוצר ירום אריאב אמר הבוקר כי היתה אתמול התקדמות מסויימת במשא ומתן, אך לדבריו ארגוני המורים לא מוכנים להתחייב להוסיף שעות לימוד בתמורה לתוספת השכר.

אריאב רמז הבוקר כי ארגון המורים נמנע מלסיים את השביתה כדי להבטיח את קיומה של עצרת ההמונים שאמורה להתקיים בכיכר רבין בתל אביב במוצאי שבת. "לעמוד בכיכר ולהשקיף על ההמונים זו הרגשה מצויינת, זה דבר משכר", אמר אריאב בגלי צה"ל. "אבל אסור שבגלל זה הילדים לא יחזרו ללימודים. אסור שזה יהפוך מאמצעי למטרה בפני עצמה. המטרה היא לשפר את איכות החינוך במדינת ישראל".

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז הכחיש את דבריו של אריאב, ואמר כי "הכל שטויות. אני מתפלא שאדם במעמדו של אריאב נופל לספקולציות כאלה". ארז הוסיף כי אם ייחתם הסכם עד יום שבת העצרת תהפוך ל"עצרת הודיה לאוצר", כלשונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully