וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: העלאת שכר המורים לא תעזור

7.11.2007 / 18:09

יו"ר האופוזיציה תקף בכנס שדרות את המו"מ המתנהל עם המורים. לדבריו יש להשקיע במיון המועמדים להוראה ובהעצמת המנהלים

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו (ליכוד) מתח היום (רביעי) ביקורת על המשא ומתן המתנהל עם המורים. בדבריו בכנס שדרות אמר נתניהו כי העלאת שכר המורים לא תפתור את המשבר בחינוך. לדבריו, ניתן להעלות למורים את השכר אך יש לנקוט בצעדים נוספים: "אנו במשבר חינוך ארוך ומתמשך, למרות ההשקעה בחינוך לאורך השנים. חלה התדרדרות מתמדת ללא קשר למשאבים שהוקצו".

לדברי נתניהו, טיב התוצאות של התלמידים קשור לאיכות המורים: "נושא מיון המורים כלל לא נידון בכל הרפורמות המוצעות. כיום אין שום מיון בבחירת המורים וכל אחד יכול להתקבל להוראה. המדינות המצטיינות בחינוך הן לאו דווקא אלה שמשלמות הכי הרבה למורים, אלא אלה שבדקו את טיב המורים שנכנסו למערכת. יש למיין את כל המועמדים כבר בשלב הלימודים להוראה באוניברסיטאות". נתניהו קרא גם לחזק את מעמד המנהלים:"היכן שיש מנהלים חזקים - שם יש יכולת לקחת את ביה"ס קדימה".

נתניהו התרעם על כך שישראל צונחת בהישגי הנוער במתמטיקה, והשנה הוצבה באולימפיאדה הבינלאומית רק במקום ה-50 מתוך 90. "אפילו אירן עקפה את ישראל במבחנים. אם אני אעמוד בראש ההנהגה, אוביל תכנית להשבת תלמידי ישראל לעשירייה הראשונה תוך ארבע שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully