וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנו למורים להגיע ליום הזיכרון לרבין"

23.10.2007 / 14:32

ארגון המורים, בתגובה לדברי שרת החינוך: המורים יכולים להגיע לטקסים, אך נמשיך לשבות. איציק: עוזר פרלמנטרי מרוויח פי 2 ממורה

שרת החינוך [[יולי תמיר]] קראה היום (שלישי) ליו"ר ארגון המורים העל-יסודיים רן ארז לאפשר למורי הארגון להשתתף בטקסי יום הזיכרון לרצח רבין בבתי הספר. מארגון המורים נמסר לקול ישראל, כי הם מעודדים את המורים להגיע לטקסי הזיכרון, אך אין בכוונתם להפסיק את השביתה.

יו"ר ארגון המורים [[רן ארז]] ערך אמש מסיבת עיתונאים, בה איים לפנות לגופים בינלאומיים. הוא הבהיר כי בכוונת הארגון לפנות לאו"ם, לאונסק"ו, וליהודים בכל העולם, בתקווה שהם יסייעו לארגון לקבל את דרישותיו. ראש הממשלה אהוד אולמרט, שהיה אתמול בפריס בפגישה עם ראש הממשלה הצרפתי ניקולא סרקוזי, אמר כי שביתת המורים אינה מוצדקת. יו"ר הכנסת דליה איציק, עם זאת, אמרה היום כי "אם רוצים מורים טובים חייבים לשלם. עוזר פרלמנטרי מרוויח פי שניים מכל מורה".

במשרד האוצר שוקלים לפנות לבית הדין לעבודה בדרישה להורות לארגון המורים העל-יסודיים לסיים את שביתת התיכונים וחטיבות הביניים. זאת בעקבות הקיפאון המוחלט במשא ומתן בין המורים למשרד האוצר והחינוך.

עד עתה, העדיפו באוצר להתעלם משביתת המורים, אך עם כניסתה ליומה ה-12, אמרה אתמול סגנית הממונה על השכר באוצר עפרה ברטוב לגלי צה"ל, כי היא "מאמינה שבימים הקרובים נפנה לבית הדין לעבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully