וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החקירות נגד אולמרט יסתיימו בלא כלום"

15.10.2007 / 6:33

בלשכתו של רה"מ אומרים כי הוא פעל רק לטובת הציבור. ח"כ גלאון: מוטב שישעה את עצמו. ח"כ פז-פינס קורא למפלגת העבודה לפרוש מהממשלה

סערה במערכת הפוליטית בעקבות הוראתו של היועת המשפטי מני מזוז, לחקור את ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת הרשות לעסקים קטנים ובפרשת מרכז ההשקעות ועניינים נוספים הקשורים לכהונתו כשר התמ"ת.

מלשכתו של אולמרט נמסר, כי החקירות מיותרות, וכי "ברור מעל לכל ספק שהן יסתיימו בלא כלום". בהודעת הלשכה נאמר כי בכל אחת מההחלטות הנחקרות פעל אולמרט רק לטובת הציבור, וכך הוא פועל כראש ממשלה.

ח"כ אופיר פז-פינס (עבודה) קרא בתגובה למפלגתו לפרוש מהממשלה, ולאולמרט להתפטר. יו"ר סיעת הליכוד ח"כ גדעון סער אמר כי "לראש הממשלה הנחקר ביותר בתולדות ישראל, עם התמיכה הציבורית הנמוכה ביותר, אין כל לגיטימציה לשאת ולתת על גורל ירושלים".

ח"כ זהבה גלאון (מרצ) אמרה: "ראש הממשלה הפך ל'נחקר סדרתי' ואינו יכול להמשיך לקבל החלטות הרות גורל הקשורות לניהול ענייני המדינה, ומוטב כי ישעה את עצמו". יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ זבולון אורלב (מפד"ל): "אולמרט היה צריך להשעות את עצמו כבר עם פתיחת החקירה הפלילית הראשונה נגדו, במקום להיאחז בקרנות המזבח ולדאוג לעצמו על חשבון אזרחי המדינה".

ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה): "קרב הרגע שבו מפלגת העבודה לא תוכל עוד לשמש עלה תאנה לפרשיות השחיתות של אולמרט. עלינו לשקול בכובד ראש פרישה מן הממשלה". ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי-מפד"ל): "גם אם אולמרט יברח לאנאפוליס, לא ימלט ממשפט בישראל. למדינת ישראל מגיע ראש ממשלה במשרה מלאה ולא איש ציבור מושחת העסוק בהישרדותו". ח"כ מיכאל איתן (הליכוד): "העובדה שהיועץ המשפטי לממשלה הורה לפתוח בחקירות מנקה את מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס מכל חשד כי ממצאיו בעניין ראש הממשלה נבעו מרדיפה אישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully