וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשדרות ובעוטף עזה חוזרים היום ללימודים

שרון נובק

11.10.2007 / 1:26

ארגון המורים נענה לדרישות ועד ההורים ותושבי האזור לחדש את הלימודים. "אין פגיעה בשביתה, או בהזדהות המורים בעוטף עזה". השביתה בעל-יסודיים בשאר הארץ נמשכת

ארגון המורים העל יסודיים החליט אתמול (רביעי) לפטור את בתי הספר התיכוניים בשדרות וביישובי המועצה האזורית [[שער הנגב]] מהשביתה, ולקיים היום את הלימודים כסדרם.

"קיבלנו את ההחלטה לפטור את יישובי עוטף עזה לאחר שיקול נוסף ולאור פניות של יו"ר ארגון ההורים הארצי, יו"ר ועדת החינוך של הכנסת הרב מלכיאור ותושבי עוטף עזה", אמרה דוברת ארגון המורים קרן שקד לוואלה! חדשות. "ההחלטה אינה פוגעת בשביתה, ולא פוגמת בתמיכה ובהזדהות של המורים בעוטף עזה".

"ברגע שהשביתה כללה את אזור עוטף עזה, היא איבדה את הצידוק המוסרי שלה", אמר מנהל תיכון שער הנגב אהר'לה רוטשטיין לוואלה! חדשות. "חבל שהיה צריך להפעיל את התקשורת ואת הכנסת רק בכדי להבהיר לארגון המורים שהשבתה של שער הנגב היא טעות".

לפני יומיים פנו חברי ארגון המורים בקריית החינוך של המועצה האזורית שער הנגב ליו"ר ארגון המורים העל-יסודיים רן ארז, ואמרו כי "ההשבתה מהווה איום קיומי ממשי לתלמידי עוטף עזה". לפנייתם הצטרף גם יו"ר המועצה האזורית אלון שוסטר שאמר כי "מאות ילדים יהיו בבתיהם ללא מיגון. זוהי הפקרות שיכולה להגמר באסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully