וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי הגן סובלים ממחלה מסתורית

29.9.2007 / 8:07

בשבועות האחרונים חוזרים הביתה ילדי גן ס"ז בתל אביב עם פצעים מוגלתיים בפנים ובגפיים. הרופאים לא יודעים מה מקור הבעיה

מאז תחילת שנת הלימודים סובלים הילדים בגן ס"ז בתל אביב מפצעים מוגלתיים בפנים ובגפיים, וחלקם סובלים מחום. הילדים מקבלים אנטיביוטיקה, אך הרופאים מודים שאינם יודעים מה מקור הסימפטומים. העיתון "ידיעות תל אביב" מדווח, כי ההשערה הרווחת היא שהחול בחצר מכיל חיידק כלשהו, ולכן הילדים נשארים במבנה הגן עד שעות אחר הצהריים.

במתחם הגן העירוני ס"ז ברחוב מח"ל פועלים שני גנים – גן יהונתן וגן שיפון, שבהם לומדים 35 ילדים בגילאי טרום טרום חובה, טרום חובה וחובה. לפני שנה הילדים סבלו מתופעות דומות, והרופאים העריכו כי מקור הבעיה בצואת חתולים שנותרה בארגז החול.

"ביום ראשון שעבר הבן שלי חזר מהגן כשכל הפנים שלו מלאים פצעים והנחיריים שלו מדממים", סיפרה אם לילד בן חמש וחצי. "נבהלתי ולא ידעתי מה לעשות. לקחתי אותו מיד לקופת חולים ועכשיו הוא נמצא בבדיקות ובמעקב כדי לגלות ממה הוא סובל. עד עכשיו אנחנו לא יודעים מה יש לו וזה מדאיג מאוד. כשלא מגלים את הבעיה בוודאות המצב עלול להחמיר".

משרד הבריאות מסר בתגובה כי "בשלב זה נמנעת הגננת מהכנסת ילדים לארגז החול. לשכת הבריאות המחוזית בתל אביב תמשיך לברר פרטים נוספים על התחלואה בקרב הילדים ובהתאם לכך תשקול התערבות נוספת". העירייה טוענת כי רק שני ילדים בגן חלו, ולא ברור אם החול בחצר הוא המקור לכך. "מחלקת הבינוי הקימה גדר מיוחדת שלא מאפשרת מעבר חתולים, וניתנה הנחיה לגרוף את החול ולכסות את ארגזי החול בסוף יום הפעילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully