וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הצו - המורים שוקלים לשבות

28.8.2007 / 9:15

ביה"ד לעבודה אסר על ארגון המורים לשבש את פתיחת השנה, אך אפשר לשבות מהשבוע השני. הארגון יחליט בצהריים אם להפר את הצו

בית הדין לעבודה החליט הלילה לאסור על ארגון המורים העל יסודיים לשבות בתחילת שנת הלימודים. עם זאת, למורי הארגון יותר לשבות החל מהשבוע השני ללימודים. עוד קבע בית הדין, כי על ארגון המורים והממשלה לנהל משא ומתן לפתרון המשבר ולדווח לו על תוצאות עד ה-5 בספטמבר.

גורם במשרד האוצר הגדיר את החלטת בית הדין כהישג אדיר למשרדי הממשלה. "השופט הבהיר למורים שהדרך לקבל תוספות שכר היא משא ומתן ולא שביתות מיותרות". בסוף השבוע אמר יו"ר ארגון המורים רן ארז, כי ישקול להפר את צו בית הדין אם יפסוק נגד השביתה.

גם ראש הממשלה אהוד אולמרט קרא אמש לארגון המורים העל יסודיים שלא לשבש את פתיחת שנת הלימודים בתיכונים ובחטיבות הביניים, ועודד אותו להצטרף לרפורמה שכבר נחתמה עם הסתדרות המורים.

בקול ישראל דווח, כי מנכ"ל משרד החינוך הודיע שארגון המורים יכבד את פסיקת בית הדין לעבודה ולא ישבית את שנת הלימודים אך מארגון המורים נמסר לוואלה! חדשות, כי הארגון יתכנס בשעה 11:00 בבוקר וישקול את האפשרות להפר את הצו.

השבוע הודיע יו"ר ארגון המורים רן ארז כי גם אם יוציא בית הדין לעבודה צו מניעה השביתה תצא לפועל. "כל המהפכות בעולם התחילו בהפרת צווים", אמר ארז, "אולי כדי להתחיל במהפכה במערכת החינוך גם אנחנו נאלץ להפר צו". הארגון יחליט היום בצהריים אם לקיים את הצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully