וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופי פרישמן וגורדון נסגרו מחשש לזיהום

שרון נובק

12.7.2007 / 13:52

בחופים בתל אביב נמצאה רמת חיידקים גבוהה פי 2.5 מהמותר. הזיהום נוצר כתוצאה מחיבור פיראטי של עסקים למערכת הביוב

משרד הפנים הודיע הבוקר על איסור רחצה בחופים גורדון ופרישמן בתל אביב עד להודעה חדשה. בבדיקת מי הים, שביצע המשרד, התגלתה כמות חיידקים העלולה לסכן את בריאות הציבור.

יוסף עמר, הממונה על אתרי הרחצה במשרד הפנים הסביר לוואלה! חדשות, כי המשרד מבצע דיגום של מי הים פעמיים בשבוע. "הבוקר נמצאו בחופים שנסגרו 1,000 קוליפורמים, כשהמקסימום המותר הוא 400, וזוהי חריגה מאוד מסוכנת", אמר.
הוא הסביר, כי ככל הנראה, מדובר בזיהום מקומי, והדגיש כי בחופים הסמוכים לפרישמן וגורדון נמצאה רמה תקינה של חיידקים, ולא נשקפת בהם סכנה לרוחצים.

אמנון ליברמן, דובר איגוד ערי דן, הממונה על טיפול בביוב בגוש דן, אמר לוואלה! חדשות, כי בבדיקה שבוצעה הבוקר התגלה שאין כל דליפה מצינורות השפד"ן. להערכתו, בעלי עסקים ומלונות מתחברים באופן פיראטי למערכת הביוב על מנת לחסוך את התשלום לשפד"ן, ומזרימים שפכים וביוב לים. "השפד"ן ועיריית תל אביב מתמודדים בכל שנה עם אותה בעיה של הזרמת שפכים באזור החופים גורדון ופרישמן, ועושים מאמצים לאתר את העבריינים, ולהפסיק את הזיהום".

מעיריית תל אביב נמסר, כי העירייה נענתה לדרישת משרד הפנים, והיא עורכת בדיקות של מי הים מטעמה, על מנת לאתר את מקור הזיהום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully