וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת החינוך דנה במניעת הנשירה מבתיה"ס

29.1.2007 / 16:09

במהלך הדיון הוחלט, כי על משרד החינוך לגבש תוכנית מקיפה שתטפל בבעיה, ותוגש לוועדת החינוך תוך חודשיים

ועדת החינוך, התרבות והספורט דנה היום בנושא נשירת תלמידים ממערכת החינוך. כיום אין למשרד החינוך תוכנית אחידה המטפלת במניעת נשירה מבתי הספר.

יו"ר הוועדה, ח"כ [[הרב מיכאל מלכיאור]] (העבודה-מימד), אמר בישיבה כי "ילדים שנושרים ממערכת החינוך עלולים להפנות את גבם למדינה. הם יתקשו בשלב מאוחר יותר להשתלב בצבא ובחברה. אסור לסמן אותם. מה שצריך, זה דווקא ליצור להם מסגרות אינדיבידואליות מתאימות. אני קורא למשרד החינוך להכין תכנית לאומית לטיפול בנשירה".

במהלך הדיון הציג מכון ברנקו וייס, העוסק בחינוך, תכנית למניעת נשירה. מנכ"לית המכון, סיפרה כי למכון יש 13 בתי ספר, בהם ניתנים לתלמידים תנאים מיוחדים ושיטות מיוחדות כדי למנוע נשירה ממערכת החינוך.

יו"ר הוועדה, ח"כ הרב מלכיאור, אמר בסיומו של הדיון, כי הוועדה שברשותו מברכת כל מכון העוסק במניעה וטיפול בנשירה מבתי הספר. בנוסף קרא מלכיאור בשם הוועדה למשרד החינוך להרחיב מסגרות מזוג זה, שהוכיחו את יעילותן, כדי לתת מענה לכל הנושרים. בנוסף, ביקשה הוועדה כי משרד החינוך יכין תוכנית כוללת "למלחמה בנשירה ולחיסולה", תוכנית שתכלול תכנית פעולה ותקציבים. לדברי מלכיאור, על משרד החינוך להגיש את התכנית לוועדה תוך חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully