וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטחים נטשו את עמדות השמירה בבית הספר

27.1.2007 / 9:08

2 מאבטחים בבית הספר עירוני י"ד בתל אביב הודו שעזבו את עמדותיהם והלכו לשתות קפה. למרות זאת הם שבו לתפקידם

שני מאבטחים בבית הספר עירוני י"ד בתל אביב סגרו את שערי בית הספר, נטשו את עמדת השמירה והלכו למרכז המסחרי הסמוך. התלמידים שהגיעו ללימודים בהמשך היום נתקלו בשערים הנעולים ונאלצו לטפס על הגדרות הגבוהות.

עיתון "תל אביב" מדווח, שעיריית תל אביב זימנה את שני המאבטחים לבירור אצל קצין הביטחון של העירייה, אלון רווח, והובהרו להם הנהלים. השניים הודו כי עזבו את משמרתם אך לא הושעו מתפקידם אלא חזרו לעבוד בבית הספר.

בתקופה האחרונה הבחינו התלמידים שהמאבטחים נוטשים מדי פעם את השמירה. ייתכן שהתנהלותם של המאבטחים לא היתה נחשפת אלמלא הגיעו לבית הספר ביום חמישי שעבר כמה אמהות שהסיעו את ילדיהם. הן מצאו את שני שערי בית הספר נעולים.

"ראיתי שאין מאבטחים והילדים מטפסים על השער והגדר כדי לצאת ולהיכנס לבית נספר", סיפרה אחת האמהות. "פתאום ראיתי את שני המאבטחים מתקרבים מכיוון המרכז המסחרי עם כוסות קפה ביד. רק אז נזכרתי שראיתי אותם לפני כן עומדים בבית קפה".

עיריית תל אביב אמרה בתגובה: "הנושא הובא לידיעתו של הקב"ט העירוני, ופני כשבוע נערך בירור עם המאבטחים וגם עם המנהלת. בבירור הובהר למאבטחים כי אין לעזוב את שער בית הספר אלא לצרוך סריקה הנמשכת כרבע שעה לכל היותר. כמו כן המליץ הקב"ט על התקנת אינטרקום בשער הראשי בגלל שטחו הגדול של בית הספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully