וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עשרות תיכוניסטים בת"א השתמשו בסמים

20.1.2007 / 13:44

עד כה נחקרו תלמידים בעירוני א', מתיכון אליאנס, מתיכון אנקורי, ומבית הספר הפתוח. אחד מהם חשוד שסיפק לחבריו מריחואנה וחשיש

חקירה סמויה שהתנהלה במשך חודשים ארוכים הגיעה לסיומה במעצרם של תיכוניסטים החשודים שהיו חלק מרשת מסועפת של סוחרים ומשתמשים בסמים. במשטרה מאמינים שהפרשייה הנוכחית גדולה מפרשיות עבר, מפני שמעורבים בה עשרות בני נוער מכמה בתי ספר בתל אביב.

"להערכתנו מדובר בקצה הקרחון", אמר גורם המקורב לחקירה לעיתון "זמן תל אביב". "בידינו שמות של עשרות בני נוער שחשודים שנהגו להשתמש בסמים והם צפויים להיחקר בימים הקרובים".

בין הנחקרים עד כה תלמידים בעירוני א', מתיכון אליאנס, מתיכון אנקורי, ומבית הספר הפתוח. אחד מהם, נער בן 17, חשוד כי היה סוחר הסמים שסיפק לחבריו את המריחואנה והחשיש וכי נהג לעשן אותם בברים ידועים בעיר, בגינות ציבוריות ובביתו במסגרת ערבי פוקר שהיה מארגן לידידיו. במשטרה מעריכים כי בקרוב יוגשו כתבי אישום בפרשה. העברות שנחקרו לא בוצעו בתחומי בתי הספר.

עורך הדין שמואל פליישמן המייצג את הנער החשוד בסחר בסמים אמר, כי "מרשי נקלע לשימוש בסמים, ולמזלו לא בסמים קשים ולא לתקופה ממשוכת. מרשי נמצא היום בטיפול ממושך כדי להתנקות ולצאת מעולם הסמים. מלבד זאת, אין שום בסיס לסחר בסמים, שכן כל חבריו השתמשו בסמים עוד לפניו, ולצערנו כולם השתמשו בצוותא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully