וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר סהרורי

13.1.2007 / 15:16

מנהל עירוני א' בת"א השקיע 1,000 שקלים מכספי הציבור ברכישת שטח של 16 דונם על הירח, שישמשו לבניית בי"ס לתושבי הלבנה

10,000 ישראלים התפתו להצעה עיסקית מרגשת, ורכשו נדל"ן על הירח, אחרי שסוכנות החלל האמריקאית נאס"א הכריזה בחודש שעבר על כוונתה להקים עליו מושבת חלל. את מה שישראלים אלו עשו עם כספיהם הפרטיים, בחר רם כהן, מנהל תיכון עירוני א' בתל אביב, לעשות עם כספי הציבור: כהן השקיע 1,000 שקלים מתקציב בית הספר בקניית שטח של 16 דונם על הירח, וקיבל כתמריץ ארבעה דונם נוספים במתנה.

לדברי כהן, הוא מתכוון להקים בעתיד על השטח את "ברכת הלבנה", בית ספר לאמנויות על הירח, שיהווה שלוחה של בית הספר שנמצא על כדור הארץ. כהן טען בפני מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי בעירייה כי נוכח ההתלהבות הישראלית מרכישת קרקעות על הירח, ברור כי תושבי הלבנה העתידיים יזדקקו לשירותי חינוך. שטר החזקה נמצא בתיק ההשקעות של בית הספר, לצד יצירות אמנות בבעלות בית הספר.

בראיון לעיתון "תל אביב" אומר כהן הציע למפקחת בתי הספר לתכנן כבר עכשיו מערך למידה שימשוך תלמידים לבית הספר החללי, ואף מתכוון לפנות בעתיד למנהל מחלקת ההיסעים בעירייה כדי לבדוק את הסדרי הנסיעה של התלמידים החרוצים, מכדור הארץ אל הירח. "תראו שזה יתגשם בעוד עשרות שנים. 10,000 ישראלים קונים, ובעתיד הם יצטרכו בית ספר על הירח", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully