וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: קלטת אסירות בתמורה לקלטת שליט

5.1.2007 / 0:02

השר הגיב להצעת חמאס לשחרר אסירות בתמורה לקלטת בה מופיע שליט, ואמר כי הוא מוכן להעביר בתמורה קלטת המתעדת אסירות

שר הבינוי והשיכון מאיר שטרית (קדימה) אמר אמש בתגובה להצעתו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו-מרזוק, כי הוא מוכן להעביר לפלסטינים קלטת המתעדת אסירות פלסטיניות בתמורה לקלטת בה נראה החייל החטוף גלעד שליט. אבו מרזוק אמר היום כי ארגונו מוכן להעביר לישראל קלטת וידאו שבה נראה החייל החטוף גלעד שליט, זאת בתמורה לשחרור אסירות פלסטיניות ועצורים נוספים.

"דרישתנו היא צנועה, ביחס למחיר הגבוה שמשלם העם הפלסטיני על הענישה הקולקטיבית שבה נוקטת ישראל, מאז חטיפת שליט", אמר אבו מרזוק בראיון לסוכנות הידיעות AP. באחרונה, הידיעות אודות המצאות החייל בחיים מתרבות: בתחילת השבוע דווח בעיתון באיחוד האמירויות כי קלטת המוכיחה ששליט בחיים הועברה לממשלת ישראל ולמשפחת החייל.

אביו של גלעד, נעם שליט, מסר כי טרם התקבלה אצלו קלטת הווידיאו עליה דווח בעיתון הערבי. עוד עולה מדיווח העיתון כי עסקת החלפת האסירים הושלמה, לאחר שישראל הסכימה לשחרר אסירים פלסטינים מכל הפלגים והארגונים. על פי הדיווח, ראש הממשלה הורה לאנשיו לפעול להשלמת העסקה.

מהפרסום עולה, כי אולמרט אמור להעביר את הסכמת ישראל לעסקה לידי נשיא מצרים, חוסני מובארק, בעת ביקורו בקהיר. כמו כן, אמורים הפלסטינים להעביר בקרוב את שליט, הרחק מעיניי התקשורת, לידי המצרים, שם ימתינו לו רופאים ישראלים, אשר יעמדו על מצבו הבריאותי.

בתוך כך, הודיעו דובר חמאס בעזה פאוזי בארהום ודובר הזרוע הצבאית של הארגון אבו עוביידה כי חמאס איננו מוכן להעביר את קלטת הוידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully