וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של טוביה סער קוצר ביומיים

15.8.2001 / 16:51

מנכ"ל אגודת העיתונאים ייצא למעצר בית מחרתיים; סער חשוד בבעילת קטינה ואינוס במרמה; מכחיש את החשדות נגדו; לדבריו ימשיך לכהן בתפקידו כל עוד מועצת העיתונות לא תחליט אחרת

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיצר בצהרים ביומיים את מעצרו של מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב, טוביה סער, לאחר שהושג הסכם בין חוקרי המשטרה לסניגורו. סער ישוחרר ביום שישי למעצר בית.

סער חשוד בבעילה אסורה בהסכמה ואינוס במרמה של נערה בת 17 וחצי, הדחת עד, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט. סער מכחיש את החשדות נגדו. לדבריו ימשיך לכהן בתפקידו, כל עוד מועצת העיתונות לא תגיע להחלטה אחרת בעניינו.

מהחקירה עולה כי סער עשה את המעשים המיוחסים לו מאז הכיר את הקטינה, כשהיתה בת 15 וחצי. למרות שהשניים קימו יחסי מין בהסכמה, מפאת גילה אין תוקף להסכמתה לקיום היחסים. התביעה טוענת כי סער ניסה לשבש את מהלך המשפט ולהדיח עדים כאשר איים על הקטינה כי אם תתלונן יחשוף פרטים אינטימיים שסיפרה לו על בני משפחתה.

הנערה הגיעה לפני 8 ימים עם אביה לתחנת המשטרה בבאר-שבע והתלוננה כי סער אנס אותה. על פי החשד הכיר סער את הקטינה באינטרנט ובילה עמה במלונות בבאר-שבע ובתל-אביב. הוא נעצר לאחר שהדבר נודע לאביה. סער טען להגנתו כי הוא חף מפשע. "אין כאן כתב אישום", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully