וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפגוש את יהודה לוי או קפה עם המורה?

7.12.2006 / 15:21

פרוייקט "מאתגרים" הפועל בתיכון באילת יפגיש תלמידים בעייתיים עם מפורסמים ויקח אותם למשחקי כדורגל אם ישתפרו

בבית ספר ב[[אילת]] החליטו לתגמל תלמידים שמחליטים ללמוד ברצינות. פרוייקט "מאתגרים" לתלמידי כיתות ז'-ט', המופעל בתיכון רבין באילת כחלק מפרוייקט "עיר ללא אלימות", מגשים לתלמידים את חלומותיהם, אם רק יהיו ילדים טובים, וישפרו את ההתנהגות ואת ההישגים בלימודים.

לפי הפרסום בעיתון "ידיעות אחרונות", נשאלים התלמידים איזה חלום היו רוצים להגשים. התשובות שניתנות לשאלה מגוונות, החל בחלום להיפגש עם [[יהודה לוי]] או ללכת למשחק כדורגל של מכבי תל-אביב וכלה בחלום לאפות עוגה עם המורה או סתם לבלות איתה או איתו בבית קפה.

בסופו של כל שיעור ממלא המורה טופס המסכם את פעילות התלמיד בשיעור, ונותן לו נקודות בהתאם. לכל חלום שמבקשים התלמידים מוצמד תג מחיר בנקודות, וכאשר מצליח התלמיד לצבור את מספר הנקודות הטובות הדרוש, מגשימים המורעם את החלום. לדוגמא, לשם מפגש עם יהודה לוי דרושות 600 נקודות. על מנת לאפות עוגה את המורה, להבדיל, דרושות 200 נקודות בלבד.

לדברי מנהלת התיכון, שמחה הראל, לכל אחד מהתלמידים בפרוייקט מוצמד חונך שמקבל את פניו בכל יום ויחד עם צוות המורים המרכיב לו תכנית לימודים אישית. "קיבלתי מבית הספר את הילד שלי במתנה" ,מספרת אמו של תלמיד כתה ז'. עכשיו הוא לומד וההתנהגות שלו השתנתה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully