וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד ועמרי מונו כאפוטרופסים זמניים לשרון

18.1.2006 / 5:15

גלעד ועמרי שרון קיבלו אחריות זמנית מבית המשפט לאישור הטיפולים בראש הממשלה. האפוטרופסות אינה נוגעת לרכוש

בניו של ראש הממשלה, אריאל שרון, מונו אמש כאפוטרופסים זמניים על גופו של אביהם. גלעד ועמרי שרון יצטרכו לאשר כל ניתוח או טיפול רפואי שיצטרך ראש הממשלה לעבור. את הבקשה אישרו הגורמים המקצועיים במשרד הרווחה, בעקבות בקשה שהגישו הבנים שלשום, בבית המשפט לענייני משפחה בירושלים.

מאז אשפוזו של ראש הממשלה בבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים, לפני כשלושה שבועות, הוא עבר סדרה ארוכה של טיפולים, אלא שכולם היו ניתוחים מצילי חיים, וככאלה אינם מחייבים אישור של בני משפחת המטופל. אולם בתחילת השבוע ביקשו הרופאים להחדיר לצווארו של ראש הממשלה צינור הנשמה, כהכנה לקראת אשפוז ממושך. היות שזה אינו מוגדר כ"הליך מציל חיים", הפעם נזקקו הרופאים להסכמת המשפחה לביצוע התהליך.

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי לבקשה שהגישו גלעד ועמרי שרון צורפו מסמכים רפואיים וחוות דעת של עובד סוציאלי, המעידים כי ראש הממשלה נמצא במצב שאינו מאפשר לו לקבל החלטות עבור עצמו. היועצים המשפטיים של משרד הרווחה, המעורב מכוח החוק בהחלטות הנוגעות לחולים שאינם בהכרה, המליצו לאשר את בקשת בניו של ראש הממשלה.

גורמים משפטיים הבהירו כי מדובר באפוטרופסות בלבד, הנוגעת רק לענייני הגוף ולא לענייני רכוש או כל נושא אחר. אם יחול שינוי במצבו של ראש הממשלה, יובא העניין בפני בית משפט, שיחליט אם לשנות את המצב המשפטי.

במצבו של ראש הממשלה לא חל כל שינוי אמש, והוא ממשיך להיות קשה אך יציב. רופאיו הדגישו אתמול כי למרות התנועות הלא-רצוניות שהפגין ראש הממשלה, לא חלה כל התקדמות במצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully