וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום: לשקול ההתנתקות אם חמאס ישתתף בבחירות

אלוף בן

9.5.2005 / 19:14

לדבריו, חמאס צפוי לזכות בבחירות ביולי, ולכן על הרשות למנוע השתתפותו. "לא הגיוני למסור שטחים לחמאס שיקים שם "חמאסטן", אמר. שר הפנים הפלסטיני: השתתפות חמאס בבחירות חשובה

שר החוץ, סילבן שלום, אמר היום שאם הבחירות לפרלמנט ברשות הפלסטינית יתקיימו במועד המתוכנן, 17 ביולי, החמאס יזכה בהן, ובמצב כזה יש לשקול אם ליישם את תוכנית ההתנתקות. "נראה לי לא הגיוני להתקדם ביישום תוכנית ההתנתקות כאילו כלום לא קרה, ולמסור את השטחים לחמאס כדי שיקים שם "'חמאסטן'", אמר שלום באירוע בירושלים עם שר הפנים הפלסטיני, נאסר יוסף.

שלום קרא לרשות למנוע את השתתפות חמאס בבחירות. לדבריו, "על כולנו לדחות את שילובו של החמאס במערכת הפוליטית הפלסטינית. אין ולא יכול להיות מקום בחברה דמוקרטית למפלגה המחזיקה נשק ועוסקת בטרור נגד אזרחים שכנים". קודם לכן, בפגישה עם שגרירי האיחוד האירופי בישראל, הזהיר שלום מהידברות של האירופאים עם חמאס, ואמר שהדבר עלול להביא לקריסת הרשות הפלסטינית.

יוסף אמר כי השתתפות החמאס בבחירות היא בעלת חשיבות רבה וכי הן ייערכו לפי הסכם אוסלו ומפת הדרכים. הוא האשים את ישראל שהיא אינה מקיימת את הבנות שארם א-שייח. לדבריו, הרשות פועלת להשלטת חוק וסדר וליצירת כוח חמוש אחד בלי קשר לבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully