וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעתי לכדור הארץ משנת 2256"

31.3.2003 / 14:10

כך טוען חשוד בסחר במידע פנימי בבורסה של ניו יורק; נעצר לאחר שהשקיע 800 דולר והרוויח בתוך שבועיים 350 מיליון; הציע לחוקריו: תנו לי לחזור "הביתה" ואגלה את מיקומו של בן לאדן

חוקרים פדרלים שעצרו בסוף ינואר משקיע בורסה מסתורי על סחר במידע פנימי, נדהמו לשמוע ממנו כי הוא למעשה נוסע בזמן שהגיע לכדור הארץ משנת 2256. כך דיווח אתר יאהו!. מקורות ביחידת הביטחון של הבורסה לניירות ערך בוול סטריט בניו יורק סיפרו, כי אנדרו קארלסין נתן הסבר משונה להצלחתו הסדרתית בשוק המניות, כשנעצר לפני ארבעה ימים.

"אנחנו לא מאמינים לסיפור של האיש הזה. או שהוא מטורף או שהוא שקרן פתולוגי", אמר מקור ברשות לניירות ערך של ארה"ב. "העובדה היא כי קארלסין השקיע 800 דולר ותוך שבועיים היו ברשותו ניירות ערך בשווי 350 מיליון דולר. כל סכום שהשקיע הפך להון במה שאנו מגדירים כ'התפתחות עסקית מפתיעה'. זה פשוט לא יכול להיות סתם מזל", אמר.

עוד הוא הוסיף, כי "הדרך היחידה שבה הוא היה יכול להצליח היא באמצעות מידע פנימי לא חוקי. הוא יישב במעצר בבית הכלא באי ריקרס, עד שיסגיר את מקורותיו".

הימר על מניות מסוכנות - והרוויח

בשנה האחרונה סבלו רוב המשקיעים בבורסה בניו יורק מהפסדים. כשקארלסין הימר 126 פעמים על מניות הנמצאות בסיכון גבוה וזכה פעם אחר פעם, הדבר העלה את חשדתם של המפקחים על וול סטריט. "אם, למשל, מניה של חברה מסוימת קפצה מעלה כתוצאה ממיזוג או מפריצת דרך טכנולוגית שהיו אמורות להישמר בסוד, קארלסין ידע על כך מראש", אומר המקור ברשות לניירות ערך המקורב לחקירה.

בחקירתו טען קארלסין, כי חזר בזמן למעלה מ-220 שנים בידיעה שהתקופה הנוכחית נחשבת קשה, שבה שוק המניות סובל מירידות מתמשכות. עם זאת, הוא טען כי מי שמצויד בידע על מניות שעתידות לקפוץ מעלה - יכול להרוויח הון. "זה פשוט היה מפתה מדי מכדי שאסרב", אמר בקלטת החקירה. "תיכננתי להפסיד פה ושם, אתם יודעים, כדי שהדברים לא יראו מושלמים מדי, אבל פשוט נסחפתי עם ההצלחה".

אם לא די בכך, כדי לזכות ברחמיהם של החוקרים, "הסכים" קארלסין לגלות לעולם את מיקומו של אוסאמה בן לאדן ואת התרופה למגיפת האיידס. כל רצונו כעת הוא שייתנו לו לחזור "הביתה", לעתיד, ברכב הזמן שלו. ואולם, הוא מסרב לחשוף את מיקום הרכב או לספר כיצד המכשיר פועל, "מחשש שהטכנולוגיה תגיע לידיים הלא נכונות".

איש מהמעורבים בחקירה לא מאמין לסיפור של קארלסין, אך מקור המקורב לחקירה מודה כי איש לא יכול למצוא תיעוד על מיקומו לפני דצמבר 2002.

גירסא נוספת טוענת כי כל הסיפור הוא אגדה אורבנית בלבד. תשפטו אתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully