וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה חורגת: הורי הפורץ הציעו פיצוי כספי לקרבן

קובי מנדל

22.9.2011 / 11:30

אחרי שנאבק עם צעיר שפרץ לביתו, פתח תושב כרמיאל את הדלת והופתע לגלות כי הוריו של החשוד מציעים לו פיצוי על "עגמת הנפש". בעל הבית סירב להצעה והחשוד בפריצה נעצר

במשטרה נתקלים מדי פעם באירועים יוצאי דופן, אולם הסיפור הבא מוכיח כי המציאות תמיד מספקת זוויות מעניינות. צעיר בן 20 מסכנין פרץ לפי החשד בלילה שבין שלישי לרביעי לבית מגורים בשכונת גבעת רם בכרמיאל. לרוע מזלו, בעל הבית שב סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר לביתו והבחין בדמות חשודה המחטטת באחד החדרים. בעל הבית נאבק עם החשוד, בשעה שאשתו וילדיו ישנים ואינם עדים כלל לנעשה.

במהלך המאבק הצליח החשוד בפריצה להימלט כאשר הוא מותיר את חולצתו ונעליו בדירה. בעל הבית הזעיק את שוטרי תחנת כרמיאל, שאיתרו כעבור זמן קצר רכב נטוש ששייך לחשוד בפריצה. לאחר שזהות בעל הרכב התגלתה, הגיעו השוטרים לביתו של החשוד, אולם הוא לא נמצא במקום. למחרת הופתע בעל הבית שנפרץ, כאשר על דלת ביתו התדפקו הוריו של החשוד בפריצה. להפתעתו, הוריו של החשוד ביקשו לפצות אותו על "עגמת הנפש" שנגרמה לו כשבידיהם אלפי שקלים.

בעל הבית סירב להיעתר לבקשת הפיצוי והזעיק למקום שוטרים, שעיכבו לחקירה את הוריו של החשוד בפריצה. זמן קצר לאחר מכן, התקשרה אחותו של החשוד בפריצה למשטרה כדי לברר מדוע הוריה עוכבו לחקירה. השוטרים ביקשו ממנה לסייע בהסגרת אחיה הנמלט ומאוחר יותר קבעו השוטרים פגישה עם האחות והחשוד בפריצה במרכז מסחרי בכרמיאל. כשהשוטרים הגיעו לנקודת המפגש, הם הבחינו בחשוד כשהוא מסתתר בין שיחים.

לאחר תשאול קצר נעצר סוף סוף החשוד בפריצה ובתחילה טען להגנתו כי נכנס לבית בכרמיאל מפני שנמלט משני צעירים שביקשו לתקוף אותו. מאוחר יותר הוא הודה לטענת המשטרה בביצוע הפריצה לבית ואף שיחזר אותה. מפקד תחנת כרמיאל, סגן-ניצב רמי ניימרק ציין כי החשוד אינו מוכר למשטרה מעבירות קודמות. הבוקר (חמישי) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

עוד בנושא:

צעירה זיהתה את תחתוני הפורץ - והביאה למעצרו
פורץ שהתקשה בפריצת רכב, הזמין מנעולן מקצועי
זה לא הגיל, זה התרגיל: הקשיש שלכד פורץ

  • עוד באותו נושא:
  • פריצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully