וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב דב ליאור במגרון: טוב שהמערב סובל מקצת טרור

יהושע בריינר

19.9.2011 / 19:45

בכנס במגרון כינה הרב ליאור את הערבים "זאבים ורוכבי גמלים", ואמר כי "יש לשאוף לנקות אותם מהארץ" ולהשיבם לסעודיה". כמו כן, אמר שהרס הבתים במאחז קשור לאירועים במצרים ובטורקיה

רב ההתנחלות קריית ארבע ובכיר הציונות הדתית, הרב דב ליאור, יוצא שוב נגד הפלסטינים - או "הזאבים", כלשונו - ואומר כי האירועים האחרונים במצרים ובטורקיה קשורים קשר ישיר להריסת המבנים במגרון. בכינוס של רבנים שנערך היום (שני) במאחז בו השתתפו רבנים מארגון "דרך אמונה" וכמה רבנים מובילים מארגון צוהר, גינה בחריפות הרב את החלטת המינהל האזרחי להרוס את שלושת המבנים.

הרב דב ליאור חוזר מחקירה משטרתית בעקבות תמיכתו בספר תורת המלך, המון רב מקבל את פניו בכניסה לירושלים, יוני 2011. עומר מירון
הרב דב ליאור/עומר מירון

"ארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל. לא כבשנו אותה מאיש, לא לפי התורה ולא לפי הדין הבינלאומי", אמר הרב ליאור. "יש חוגים של רשעים שרוצים להסגיר חבלי ארץ - ויש לנו מזל שהקב"ה הקשה את עורפם של רוכבי הגמלים (הפלסטינים- י"ב) וגרם לכך שלא ירצו להיפגש עם נציגי הממשלה", הוסיף.

"הפראים משתוללים בלוב ובמצרים, המלחמות בין הגויים יביאו תועלת"

הרב ליאור אמר כי "אנשי שמאל נלחמים נגד שיבת עם ישראל לארצו", וטען כי המהומות בעולם הערבי פועלות לטובת ישראל. "הפראים האלה משתוללים בלוב, בתימן ובמצרים, וכבר נאמר במקורות שמלחמות בין הגויים יביאו לתועלת. יש לנו מזל", טען.

"הקב"ה השקיע את המערב במלחמה בעירק, וטוב שגם להם יש קצת טרור, כדי שאנו נוכל להזיז כאן טנק. לכל דבר יש סיבה וכל דבר קורה עם השגחה אלוקית. צריך לשים לב לכך שביום שבו הרסו את המבנים במגרון, גירשו את הדיפלומטים הישראלים מטורקיה - ואחר כך קרה אותו הדבר במצרים ובירדן. כל מי שינסה למצוא חן בעיני הפריץ - צריך להבין שיקרה ההיפך", אמר. "גם עליית גלי האנטישמיות באירופה זה עונש, ואם ימשיכו בתרבות הוליווד וישירו שירים בדיסקוטקים, זה לא יביא תועלת, אלא רק להיפך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרב ליאור המשיך ותקף את "אשליית השלום", כלשונו. "מרדימים את הציבור עם אופיום של שלום", אמר. "מה שיש לנו עם הרשעים והפראים האלה זה לא שלום, הם שונאי שלום ועלינו לשאוף לנקות את הארץ ולעודד אותם לזכות השיבה לסעודיה ולעירק", המליץ. ב"סקירה העולמית", ציין הרב ליאור כי "טוב שגם הבריטים הרשעים" סובלים טרור במידה מסוימת מצד האירים.

לאירוע במגרון הגיע גם יו"ר איגוד ישיבות ההסדר, הרב חיים דרוקמן. בשיחה עם וואלה! חדשות, גינה הרב דרוקמן בחריפות את פעולות "תג מחיר" המבוצעות לאחרונה, ואמר כי מדובר בדבר שלילי ביותר. "אין לזה מקום. זה דבר שלילי לכשעצמו, והפעולות הללו אינן מועילות ואינן מוסריות. זה דבר לא יהודי", אמר. לדבריו, "אף רב לא נתן אישור לדברים האלה". גם הרב דרוקמן תקף את הריסת המבנים במגרון, ואמר כי מדובר ב"עוול שכל אדם יבין". הוא אמר כי "אם הרסו פה על פי החוק, אז אלה הם חוקי סדום. לצערי, כנראה שהפקידים בפרקליטות הם אלה שמנהלים את המדינה. חלק מהעם פשוט מנותק וצריך להגיד לו את האמת שזו הארץ שלנו".

עוד בנושא
מיהי התורמת המפתיעה לישיבתו של הרב ליאור?
הרב ליאור: ”לפי התורה, במלחמה אין חפים מפשע”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully