וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית צנעני שבה לביתה - הגרוש תקף צלם בשרשרת

גלעד גרוסמן ואמילי גרינצווייג

1.9.2011 / 16:00

אחרי יותר משבועיים במעצר, שבה הזמרת המואשמת בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים לביתה ביישוב אזור. הגרוש שלה, תקף בשרשרת צלם של גיא פינס. הצלם נזקק לטיפול רפואי

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק)

למעלה משבועיים לאחר מעצרה המתוקשר, שבה אחר הצהריים (חמישי) הזמרת מרגלית צנעני לביתה באזור. צנעני שמואשמת בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים התקבלה על ידי בני משפחתה ומקורביה וכלי תקשורת רבים ליוו את כניסתה למעצר הבית שצפוי להימשך 60 יום לפחות.

מרגלית צנעני שבה לביתה. דרור עינב
הגרוש תוקף את הצלם, אחר הצהריים באזור/דרור עינב

בתוך כך, מחוץ לביתה של צנעני אירעה תקרית חמורה לאחר שבעלה לשעבר, מורדי לביא, תקף בשרשרת ברזל את צלם התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" גיא איציק. בעקבות כך הגיעו שוטרים למקום והצלם נזקק לטיפול רפואי.

הצלם שהותקף, גיגי, אמר לוואלה! חדשות בעקבות התקרית כי "זה גרוע. כל אחד עושה את העבודה שלו והצלמים היו בשטח ציבורי. התקיפות האלו הן דבר שחוזר על עצמו בקרב כל הצלמים בכלל התחומים, לא רק בחדשות, אלא גם בבידור ובפלילים. זה פשוט מעציב אותי".

במהלך הבוקר הורה בית המשפט המחוזי בתל אביב לשחרר את צנעני למעצר בית, בהתאם לסיכום שאליו הגיעו התובע במשפטה, עורך דין גיא גורן ופרקליטיה של הזמרת, עורכי הדין שחר חצרוני וששי גז. על פי ההסכם בין הצדדים, צנעני יצאה למעצר הבית בערבות של 50 אלף שקלים ו-100 אלף שקלים נוספים בערבות צד ג'. זאת, למרות שעדיין לא הוגש לבית המשפט תסקיר שירותי המבחן בעניינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully